بنیتس: توضیح آنچه رخ داده برایم بسیار سخت است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از شکست تیمش برابر ویارئال گفت: توضیح آنچه رخ داده برایم بسیار سخت است، بد بازی کردیم.   به گزارش مازنداسپرت ، رافائل بنیتس در نشست خبری خود پس از شکست تیمش برابر ویارئال در ال مادریگال گفت: متاسفانه در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و فرصت‌های زیادی را […]

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از شکست تیمش برابر ویارئال گفت: توضیح آنچه رخ داده برایم بسیار سخت است، بد بازی کردیم.

خبرگزاری فارس: بنیتس: توضیح آنچه رخ داده برایم بسیار سخت است

 

به گزارش مازنداسپرت ، رافائل بنیتس در نشست خبری خود پس از شکست تیمش برابر ویارئال در ال مادریگال گفت: متاسفانه در نیمه اول بسیار بد بازی کردیم و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، بازیکنانم بسیار بد بازی کردند و دلیل این که حتی یکی از نکات دیکته شده به آنها در زمین بازی پیاده نشد، برایم روشن نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول یک تیم نبودیم، در نیمه دوم بسیار بی‌دقت بازی کردیم، این برای من قابل قبول نیست و کم کاری و اشتباهات عجیبی از سوی بازیکنان مشاهده کردم. باید برای بازی‌های آینده تلاش کنیم.

بنیتس در پاسخ به سوال مکرر خبرنگاران در خصوص احتمال اخراجش و یا استعفا گفت: در این خصوص حتی فکر هم نمی‌کنم، کار خودم را انجام می‌دهم و مشکلی با مدیرعامل باشگاه ندارم./فارس