شهنازی: تغییر در پست خزانه‌دار باید مقدمات خود را طی کند/چالشی با وزارت ورزش نداریم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: خزانه‌دار بر اساس رأی گیری در مجمع انتخاب شده و تغییر در این پست باید مقدمات لازم را طی کند.   به گزارش مازنداسپرتشاهرخ شهنازی در گفت‌وگویی، در مورد برگزاری سمپوزیوم ورزش زنان اظهار داشت: ما در استراتژی‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود برای بانوان سهم ویژه‌ای قائل هستیم. چه در مورد ورزشکاران […]

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: خزانه‌دار بر اساس رأی گیری در مجمع انتخاب شده و تغییر در این پست باید مقدمات لازم را طی کند.

خبرگزاری فارس: شهنازی: تغییر در پست خزانه‌دار باید مقدمات خود را طی کند/چالشی با وزارت ورزش نداریم

 

به گزارش مازنداسپرتشاهرخ شهنازی در گفت‌وگویی، در مورد برگزاری سمپوزیوم ورزش زنان اظهار داشت: ما در استراتژی‌ها و سیاست‌گذاری‌های خود برای بانوان سهم ویژه‌ای قائل هستیم. چه در مورد ورزشکاران و چه در بخش مدیران کمیسیونی را هم تحت همین عنوان داریم که زیر نظر دکتر نظرعلی کار می‌کند. فکر می‌کنم با توجه به استراتژی‌ها و نقش بانوان در جامعه کمیته بین‌المللی المپیک که نهاد بالادستی ما است هم روی نقش‌آفرینی بانوان اصرار دارند.

وی ادامه داد: ما هم باید به همین ترتیب عمل کنیم. بانوان ما در هر دو عرصه مدیریت و قهرمانی خوب کار می‌کند.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد اینکه آمارها نشان می‌دهد نسبت به المپیک لندن سهمیه‌های کمتری را کسب کرده‌ایم، عنوان کرد: کسب سهمیه در رشته‌های مختلف در فدراسیون‌ها اتفاق می‌افتد و وظیفه ما حمایت از فدراسیون‌ها و تیم‌های فنی است. فکر می‌کنم با یک افت و خیز به عددی که در لندن داشتیم برسیم. در مورد والیبال هم امیدواریم که سهیمه بگیرد و در رشته فوتبال هم شخصا با حضور سرمربی و مدیران خوب در این تیم امید زیادی دارم تا کار نشدنی را انجام دهد. در مجموع اگر فوتبال هم سهمی نگیرد باز هم به تعداد سهمیه‌های لندن خواهیم رسید.

شهنازی در مورد اینکه گفته می‌شود استعفای شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک پذیرفته نشده است، گفت: خزانه‌داری یک نهاد مهم در کمیته ملی المپیک است و جدا از فدراسیون کار می‌کند. چون خزانه‌دار بر اساس رأی‌گیری در مجمع انتخاب شده است به همین دلیل تغییرات آن باید مقدماتی را طی کند و به یکباره نمی‌توانیم عمل کنیم. رئیس کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش هم در این مورد صحبت‌هایی می‌کنند تا این موضوع حل شود.

وی در مورد اینکه سجادی معاون وزیر ورزش گفته است کمیته ملی المپیک تصمیماتش را دیر می‌گیرد، گفت: این نظر شخصی او است.

دبیر کمیته ملی المپیک در مورد اینکه آیا این موضوعات و اختلافاتی که بین وزارت ورزش و کمیته صورت می‌گیرد، به ورزش کشور در آستانه المپیک آسیب نمی‌رساند، گفت: اصلا چالشی نداریم. ما با مدیران وزارت ورزش جلساتی را داشته‌ایم. یکسری مسائل بزرگ‌نمایی می‌شود. در ستاد عالی ورزش با هم مشورت می‌کنیم و تلاش هر دو نهاد این است که به نقطه نظرات مثبت برسیم./فارس