واکنش فدراسیون تیراندازی کویت به حمایت آنوک از شیخ احمد

فدراسیون تیراندازی کویت شیخ احمد الهفد را متهم به اهانت به دادستانی این کشور کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی کویت امروز در کنفرانس خبری بیانیه‌ای را علیه شیخ احمد الفهد رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس آنوک صادر و اعلام کرد که شیخ احمد در برنامه زنده دادستانی کل را متهم به […]

فدراسیون تیراندازی کویت شیخ احمد الهفد را متهم به اهانت به دادستانی این کشور کرد.

خبرگزاری فارس: واکنش فدراسیون تیراندازی کویت به حمایت آنوک از شیخ احمد

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هیات رئیسه فدراسیون تیراندازی کویت امروز در کنفرانس خبری بیانیه‌ای را علیه شیخ احمد الفهد رئیس شورای المپیک آسیا و رئیس آنوک صادر و اعلام کرد که شیخ احمد در برنامه زنده دادستانی کل را متهم به فساد کرده و این موضوع را فدراسیون تیراندازی محکوم می‌کند.

در ادامه بیانیه آمده است: این کاری که دفتر آنوک از شیخ احمد انجام داده همراهی آنوک در زیر سوال بردن دموکراسی دولت کویت است. در پایان این بیانیه ذکر شده برای هیچ کسی پنهان نیست این تعلیق‌های پی‌درپی برای ورزش کویت مربوط به افرادی است که در داخل کویت این اعمال را انجام می‌دهند و ما از دفتر آنوک می‌خواهیم در گرداب این اشخاص نیفتد و همکاری‌های لازم را انجام دهند تا ورزش کویت از این بحران خارج شود.

روز گذشته نایب‌رئیس آنوک حمایت همه جانبه خود را از شیخ‌احمد اعلام کرده بود و همین موضوع واکنش فدراسیون تیراندازی کویت را به دنبال داشته است.

شیخ احمد در مصاحبه‌ زنده‌ای که داشته به ۶ ماه حبس و هزار دینار جریمه شده است./فارس