یواخیم لو:باید مراقب حریفان باشیم/ رویارویی با لهستان‌، اوکراین و ایرلندشمالی سخت است

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت:مراقب همه حریفان هستیم چون رویارویی با لهستان،‌اوکراین و ایرلندشمالی دشوار است.   به گزارش مازند اسپرت شب گذشته بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۶  یواخیم لو نظرش را در گروه سوم در کنار اوکراین، لهستان و ایرلند شمالی بیان کرد. وی اظهارداشت:تصور می‌کنم نسبت به هر حریفی باید با بالاترین […]

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت:مراقب همه حریفان هستیم چون رویارویی با لهستان،‌اوکراین و ایرلندشمالی دشوار است.

خبرگزاری فارس: یواخیم لو:باید مراقب حریفان باشیم/ رویارویی با لهستان‌، اوکراین و ایرلندشمالی سخت است

 

به گزارش مازند اسپرت شب گذشته بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی یورو ۲۰۱۶  یواخیم لو نظرش را در گروه سوم در کنار اوکراین، لهستان و ایرلند شمالی بیان کرد.

وی اظهارداشت:تصور می‌کنم نسبت به هر حریفی باید با بالاترین توجه و دقت وارد مصاف شویم. در مورد لهستان خیلی زیاد می‌دانیم.چون با آنها در گروه مقدماتی بودیم. اوکراینی‌ها هم یکی از بهترین خطوط دفاعی مسابقه مقدماتی را داشتند. ایرلند شمالی هم تاکتیک‌اش تجمع در دفاع و توپ‌های بلند به جلو می‌فرستد که می‌تواند ناخوشایند باشد.

یوگی افزود: در کل حریفان سرسختی و خوشایندی نیستند.اما می‌توانست در قرعه بدتری هم قراربگیریم.

مربی ژرمن‌ها که تیمش را سال گذشته به مقام قهرمانی جهان رساند، تصریح کرد: ما مدعی صعود از گروه هستیم و می‌خواهیم به مرحله بعد برسیم. برای ما آنچه اهمیت دارد،‌این است که از بازی نخست به بعد با بالاترین تمرکز، وارد مسابقات شویم.

/فارس