پس از پیروزی قاطعانه نراتزوری مقابل اودینزه مانچینی: اکنون فقط به صدرجدول و قهرمانی فکر می‌کنیم

سرمربی اینتر پس از پیروزی پرگل شاگردانش برابر اودینزه اظهار داشت که این دیدار بهترین دیدار این فصل آنها بود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ روبرتو مانچینی سرمربی اینتر پس پیروزی ۴ بر صفری که مقابل اودینزه شب گذشته بدست آورد اظهار داشت که بازیکنانش در این دیدار با تمام وجود بازی کردند و در […]

سرمربی اینتر پس از پیروزی پرگل شاگردانش برابر اودینزه اظهار داشت که این دیدار بهترین دیدار این فصل آنها بود.

خبرگزاری فارس: مانچینی: اکنون فقط به صدرجدول و قهرمانی فکر می‌کنیم

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ روبرتو مانچینی سرمربی اینتر پس پیروزی ۴ بر صفری که مقابل اودینزه شب گذشته بدست آورد اظهار داشت که بازیکنانش در این دیدار با تمام وجود بازی کردند و در این فصل هیچ دیداری را مانند این بازی نمایش خوبی نداشتند.

سرمربی نراتزوری در مصاحبه اي گفت: روح و حماسه‌ای که تیم امروز در این دیدار داشت بی نظیر بود. از دقیقه اول بازی تمام بازیکنان با شور و شوق برای پیروزی جنگیدند. اگرچه در نیمه اول در برخی دقایق مشکل داشتیم ولی توانستیم دو گل بزنیم اما در نیمه دوم بازی را کاملا در دست داشتیم و توانستیم دو گل دیگر را بزنیم.
وی افزود: به دیدارهای باقی مانده این هفته فکر نمی‌کنم. آنچه اکنون به آن فکر می‌کنم این است که به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم و صدر جدول را داشته باشیم.

مانچو در پایان درباره عملکرد ایکاردی که دو گل بازی را زد این طور گفت: من به توانایی‌های مهاجم آرژانتینی هیچ شکی ندارم. فصل درازی در پیش رو داریم و می خواهم از همه استفاده کنم. ایکاردی امروز بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت البته یووتیچ هم خوب بود.
با این نتیجه بدست آمده اینتر ۳۶ امتیازی شد و در صدر جدول ماند.
/فارس