هاجسون: دیدار با ولز را سیاسی نکنید

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در واکنش به تحلیل رسانه‌های بریتانیایی گفت: دیدار با ولز سیاسی نیست، این یک بازی دوستانه است.   به گزارش مازند اسپرت، روی هاجسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از مشخص شدن تکلیف گروه‌های ۶ گانه یورو ۲۰۱۶ به خبرنگاران گفت: گروه ساده‌ای نیست و البته هر تیمی که موفق […]

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در واکنش به تحلیل رسانه‌های بریتانیایی گفت: دیدار با ولز سیاسی نیست، این یک بازی دوستانه است.

خبرگزاری فارس: هاجسون: دیدار با ولز را سیاسی نکنید

 

به گزارش مازند اسپرت، روی هاجسون سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس پس از مشخص شدن تکلیف گروه‌های ۶ گانه یورو ۲۰۱۶ به خبرنگاران گفت: گروه ساده‌ای نیست و البته هر تیمی که موفق شده به یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کند، حق دارد مدعی حضور در جمع بزرگان و مرحله حذفی باشد.

وی ادامه داد: بازی با ولز برای ما یک بازی دوستانه و تاریخی است، این یک بازی با ابعاد فرهنگی و اجتماعی خواهد بود، دو تیم از بریتانیای بزرگ. همین و بس. اجازه نمی‌دهم این بازی را سیاسی جلوه بدهید، ما کاری با سیاست نداریم و موضوع کاملا ورزشی است.

هاجسون درباره تغییر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی انگلیس گفت: قرار بر خانه تکانی نیست اما چندد بازیکن تازه به اردوی ما اضافه خواهند شد، عجله‌ای برای این کار ندارم.

/فارس