واکنش تراکتوری‌ها به قرار گرفتن در گروه مرگ

مجید عباسی مدیررسانه ای تراکتور که در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان نماینده این تیم گروه تراکتورسازان را بسیار دشوار ارزیابی کرد.   به گزارش مازند اسپرت:عباسی که برادر مدیرعامل تراکتوری هاست در این باره به خبرنگار ما در مالزی گفت: تراکتورسازی امسال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار دارد. تیم […]

مجید عباسی مدیررسانه ای تراکتور که در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان نماینده این تیم گروه تراکتورسازان را بسیار دشوار ارزیابی کرد.

 

به گزارش مازند اسپرت:عباسی که برادر مدیرعامل تراکتوری هاست در این باره به خبرنگار ما در مالزی گفت: تراکتورسازی امسال در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سختی قرار دارد. تیم ازبکستانی پاختاکور که قهرمان لیگ کشورش شده، تیم بعدی الهلال عربستان است که آن هم همه می دانند تیم بسیار قوی و محکمی است و از آن طرف هم در پلی آف برنده الجزیره امارات و السد قطر دو تیم مدعی حضور دارند.


مدیررسانه ای تراکتور در خصوص حضور امیر قلعه نویی در تراکتور و تاثیری روی روند تیم خواهد داشت گفت: همین که آقای قلعه نویی به تیم تراکتور آمدند و شوکی عجیب به تیم وارد کردند، برای بازیکنان و خود تیم موثر بوده در واقع تخصص آقای قلعه نویی در بردن تیم های عربی است.
 

 

منبع:ورزش سه