گیتی پسند تا پایان فصل از حضور تماشاگر محروم شد!

کمیته انضباطی تیم گیتی پسند را تا پایان فصل از حضور تماشاگر محروم کرد. به گزارش مازند اسپرت:کمیته انضباطی در اقدامی کم سابقه در فاصله ۷۲ ساعت پس از ناتمام ماندن بازی تیم های گیتی پسند و منصوری،آرای این بازی را اعلام کرد.رای کمیته انضباطی به شرح زیر است: دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند […]

کمیته انضباطی تیم گیتی پسند را تا پایان فصل از حضور تماشاگر محروم کرد.

به گزارش مازند اسپرت:کمیته انضباطی در اقدامی کم سابقه در فاصله ۷۲ ساعت پس از ناتمام ماندن بازی تیم های گیتی پسند و منصوری،آرای این بازی را اعلام کرد.رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

دیدار تیم های فوتسال گیتی پسند اصفهان و شهید منصوری قرچک از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در تاریخ ۱۴ آذرماه ۹۴ برگزار شد که طی آن تماشاگران منتسب به تیم گیتی پسند اصفهان اقدام به فحاشی، درگیری و ضرب و شتم نسبت به سرپرست تیم مقابل کردند که البته تقوی –سرپرست تیم شهید منصوری قرچک در آن صحنه خویشتن داری قابل تقدیری از خود نشان داد. همچنین تماشاگران تیم گیتی پسند در فاصله ۵۹ ثانیه مانده به اتمام مسابقه اقدام به پرتاب اشیا به داخل زمین، ورود به زمین مسابقه و درگیری فیزیکی با داور دوم بازی کردند. این تخلف موجب آن شد که این دیدار که ۴ بر دو به سود تیم شهید منصوری قرچک بود به دلیل عدم وجود امنیت از سوی داوران تعطیل شود.
کمیته انضباطی به توجه به تکرار تخلفات از سوی تماشاگران تیم گیتی پسند اصفهان و بی توجهی آنها نسبت به تذکرات کمیته انضباطی، به استناد ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، نتیجه این دیدار را ۴ بر صفر به سود تیم شهید منصوری قرچک اعلام کرد. همچنین تیم گیتی پسند اصفهان به پرداخت دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و از حضور تماشاگران در مسابقات خانگی خود تا آخر فصل محروم شد. رای صادره قابل تجدید نظرخواهی است.
گفتنی است علی گودرزی تدارکات تیم شهید منصوری قرچک به دلیل حرکات زننده پس از گل چهارم این تیم که منجر به تحریک تماشاگران شد، به استناد ماده ۵۵ آیین نامه انضباطی، سه جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. رای صادره قطعی است.

پايگاه خبري فوتسال