پائولو آلوز سرمربی پیشین نساجی قائمشهر هدایت تیم فوتبال پنافیل پرتغال را بر عهده گرفت

سرمربی سابق نساجی، سرمربی تیم سابق علیرضا حقیقی در لیگ پرتغال شد به گزارش مازنداسپرت : پائولو آلوز پرتغالی که در ابتدای فصل هدایت نساجی مازندران را برعهده داشت، به عنوان سرمربی جدید باشگاه پنافیل که فصل گذشته علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران را در اختیار داشت، معرفی شد.  نشریه پرتغالی ابولا نوشت: آلوز روز جمعه […]

سرمربی سابق نساجی، سرمربی تیم سابق علیرضا حقیقی در لیگ پرتغال شد

به گزارش مازنداسپرت : پائولو آلوز پرتغالی که در ابتدای فصل هدایت نساجی مازندران را برعهده داشت، به عنوان سرمربی جدید باشگاه پنافیل که فصل گذشته علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران را در اختیار داشت، معرفی شد.

 نشریه پرتغالی ابولا نوشت: آلوز روز جمعه به عنوان سرمربی جدید پنافیل معرفی و جانشین کارلوس بریتو، سرمربی برکنار شده این تیم شد

 

 

 

 

 

پنافیل که فصل گذشته با علیرضا حقیقی در لیگ برتر پرتغال حضور داشت، در پایان فصل به دسته دوم سقوط کرد و در حال حاضر در رده هجدهم جدول رده‌بندی این لیگ قرار دارد. شرایط بسیار بدی که باعث شد مسئولان این باشگاه با امضای قراردادی تا پایان فصل سوسا را جانشین سرمربی خود کنند. 

 آلوز که سابقه دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم نسل طلایی سال ۱۹۸۹ را در کارنامه دارد، در پنج هفته ابتدایی این فصل لیگ یک سرمربی نساجی بود که حاصل آن دو شکست، دو تساوی و تنها یک پیروزی بود تا مدیران نساجی خیلی زود او را از کار برکنار و کوروش موسوی، سرمربی موفق فصل گذشته فولاد نوین خوزستان را جانشین این مربی کنند.