بنیتس: مسئول اشتباهات خودم هستم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در این موقعیت عجیب هر کسی باید پاسخگوی اشتباهات خودش باشد.   به گزارش مازند اسپرت ،رافائل بنیتس سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی تیمش برابر ختافه گفت: به یک پیروزی بسیار با ارزش دست یافتیم و از مردانم به خاطر تلاش در این رقابت مهم […]

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در این موقعیت عجیب هر کسی باید پاسخگوی اشتباهات خودش باشد.

خبرگزاری فارس: بنیتس: مسئول اشتباهات خودم هستم

 

به گزارش مازند اسپرت ،رافائل بنیتس سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا پس از پیروزی تیمش برابر ختافه گفت: به یک پیروزی بسیار با ارزش دست یافتیم و از مردانم به خاطر تلاش در این رقابت مهم بسیار ممنونم.

وی ادامه داد: درباره اتفاقی که برای رئال مادرید افتاده همه حرف زده اند و واقعا علاقه‌ای به سخن گفتن درباره حذف رئال مادرید از جام پادشاهی ندارم. در هر حال من مسئول اشتباهات خودم هستم و این موضوع به من ارتباطی نداشت، در کادر فنی کسانی هستند که وظیفه دارند همه چیز را در این عرصه زیر نظر داشته باشند، البته که من هم مثل مدیرعامل مدعی هستم که هیچ اطلاعیه‌ای به باشگاه در این خصوص داده نشده بود در هر حال من مسئول بررسی اشتباهات احتمالی دیگران نیستم. 

بنیتس درباره مارسلو گفت: پزشک تیم به من اطلاع داد که او باید استراحت بیشتری داشته باشد، در هر حال تصمیم نهایی را من گرفتم و پای تصمیمی که گرفته‌ام خواهم ماند.

رئال مادرید موفق شد در هفته چهاردهم لالیگا، ختافه را با نتیجه ۴ بر یک شکست بدهد.