قهرمانی قائمشهر در مسابقات انتخابی کاراته استانی سبک های کنترلی + نتایج

مسابقات انتخابی کاراته استانی سبک های کنترلی در شهرستان قائمشهر برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت ؛تیم قائم شهر با کسب  6 مدال طلا به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات کشتی نونهالان،یادواره شهدای بسیج در قائم شهر شد. اولین دوره مسابقات کشتی نونهالان،یادواره شهدای بسیج باحضور ۷ تیم از استانهای کشور و ۹ تیم […]

1مسابقات انتخابی کاراته استانی سبک های کنترلی در شهرستان قائمشهر برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛تیم قائم شهر با کسب  6 مدال طلا به مقام قهرمانی اولین دوره مسابقات کشتی نونهالان،یادواره شهدای بسیج در قائم شهر شد.

اولین دوره مسابقات کشتی نونهالان،یادواره شهدای بسیج باحضور ۷ تیم از استانهای کشور و ۹ تیم از شهرستان های استان مازندران و ۴ تیم از قائم شهر که در پایان تیم قائم شهر با کسب ۶ مدال طلا به مقام قهرمانی دست یافت و تیم دوم و سوم بترتیب کرمانشاه و لرستان شد.

این مسابقات که در سالن امام علی حبیبی برگزار شد ، با ۸۰۰ ورزشکار از ۲۰شهرستان در رده های سنی خردسالان.نوجوانان.جوانان. بزرگسالان برگزار گردید.

گفتنیست در پایان این رقابت ها تیم قائمشهر با ۳۴ طلا  ۳۴ نقره و ۶۰ برنز به مقام اول  و تیم ساری با ۸طلا  3  نقره ۲۱برنز به مقام دوم و  تیم پل سفید با ۷طلا ۳نقره و ۹ برنز سوم شدند .

 

این مسابقات باحضور حضرت ایت ا… معلمی امام جمعه معزز،محمدی فرماندار،یعقوبی فرمانده سپاه،فرشید قدیمی رییس اداره ورزس و جوانان،بهنام طیبی عضو شورای اسلامی شهر،مولایی بخشدار،اکبرپور رییس و منوچهر صمدی دبیرهیات کشتی قائم شهر ،جمعی از مربیان ،قهرمانان و بیش از ۵۰۰ تماشاگر در سالن پعلوان تختی قائم شهربرگزار شد.