شکست صدرنشین در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال استان/ ماکرانی ها همچنان در تعقیب صدرنشین +سایر نتایج

هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران با شکست صدرنشین برگزار شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران روز پنجشنبه ۱۲ آذر در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در این روز تیم ها به مصاف هم رفتند . در یکی از مهمترین […]

3هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران با شکست صدرنشین برگزار شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران روز پنجشنبه ۱۲ آذر در شهرهای مختلف استان پیگیری شد که در این روز تیم ها به مصاف هم رفتند . در یکی از مهمترین دیدار های این هفته تیم صدرنشین وحدت مقاومت جویبار در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال شهرداری ایزدشهر بود که در پایان این دیدار تماشایی این تیم میزبان بود که موفق شد میهمان صدرنشین خودش را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد .

در دیگر دیدار مهم این هفته تیم فوتبال شهدای ماکران در خانه میزبان تیم فوتبال بازرگانی وشتانی آمل بود که در این دیدار ماکرانی ها موفق شدند با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود را با شکست بدرقه کنند و سه امیتاز این دیدار خانگی را کسب کنند .

به گزارش مازند اسپرت ؛همچنین دیدار تیم های شهرداری فریدونکنار و استقلال ساری که قرار بود روز جمعه برگزار شود به دلیل شرایط بد جوی به روزی دیگری موکول شد .

 

نتایج کامل هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان مازندران :

 

شهرداری ایزدشهر ۲  1 وحدت مقاومت جویبار

شهرداری فریدونکنار   استقلال ساری ( کنسل شد )

دارو سازی وتاک ساری ۱  0  شهداء بابلسر

شهرداری نشتارود ۲    1 حربده محمود آباد

دنیای آبی زاغمرز ۲   4 شهداء لمراسک گلوگاه

شهدای ماکران ۲   1 بازرگانی وشتانی آمل