واکنش‌رسمی‌رئال مادرید به‌شکایت باشگاه‌کادیز

باشگاه رئال مادرید به خبرنگاران اطلاع داده است که تا ساعاتی دیگر، نسبت به اتفاقات شب گذشته و شکایت باشگاه کادیز، موضع رسمی خود را مشخص خواهد کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، رئال مادرید هرچند شب گذشته در بازی رفت دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری موفق شد در زمین کادیز ۳-۱ پیروز شود […]

باشگاه رئال مادرید به خبرنگاران اطلاع داده است که تا ساعاتی دیگر، نسبت به اتفاقات شب گذشته و شکایت باشگاه کادیز، موضع رسمی خود را مشخص خواهد کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، رئال مادرید هرچند شب گذشته در بازی رفت دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری موفق شد در زمین کادیز ۳-۱ پیروز شود ولی به دلیل استفاده از دنیس چریشف سه اخطاره، در خطر کنار گذاشته شدن از این رقابت ها قرار دارد.

باشگاه رئال مادرید تا ساعاتی دیگر یا از طریق یک بیانیه یا یک نشست خبری، نسبت به این اتفاق، واکنشی رسمی نشان خواهد داد. به ادعای مسئولان باشگاه، توضیحات رئال مادرید قرار است واضح، صریح و در جهت رفع ابهامات باشد.

رئالی ها همچنین در واکنش به شکایت باشگاه کادیز، تا فردا قبل از ساعت ۱۲، مدارک مستند و مستدل خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا ارائه خواهند داد. این کمیته به ریاست روبیو سانچس، فردا ساعت ۱۴ به وقت محلی، حکم نهایی پرونده را صادر خواهد کرد.

 

منبع:ورزش۳