رییس هیات تکواندو نوشهر خبر داد : آماده میزبانی لیگ دسته یک نوجوانان کشوری هستیم

در گفتگویی با رییس هیات تکواندو نوشهر در غرب استان مازندران، وی از برگزاری و میزبانی هفته هفتم و هشتم لیگ دسته یک کشوری در رده نوجوانان خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ، هفته هفتم و هشتم لیگ دسته یک کشوری در رده سنی نوجوانان پسر روز پنج شنبه (۱۲ آذر ماه)  به […]

3در گفتگویی با رییس هیات تکواندو نوشهر در غرب استان مازندران، وی از برگزاری و میزبانی هفته هفتم و هشتم لیگ دسته یک کشوری در رده نوجوانان خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، هفته هفتم و هشتم لیگ دسته یک کشوری در رده سنی نوجوانان پسر روز پنج شنبه (۱۲ آذر ماه)  به میزبانی استان مازندران در شهرستان نوشهر برگزار می گردد به همین منظور در ارتباط تلفنی به گفتگو با کیومرث خزایی رییس هیات تکواندو نوشهر پرداختیم.

کیومرث خزایی سابقه طولانی از حضور در تکواندو دارد ۸ سالی است که در منصب رییس هیات نوشهر در حال فعالیت می باشد، وی در ابتدای صحبت از پایه  تکواندو نوشهر گفت که توسط برادران زعفری نژاد شهید شاخص آن شهرستان بینانگذاری شد و در حال حاضر با داشتن بیش از ۲۰ مربی و داور رسمی در ۱۵ باشگاه ورزشی  از سطح شهر در حال فعالیت می باشند. و قهرمانانی همچون مهرداد خزایی پول که در نونهالان جهان ۲۰۱۴ باکو با طلای ناب خود پرچم استان و اقتدار نوشهر را به رخ کشید از  پرورش یافته های  آن شهرستان ذکر کرد.

خزایی انگیزه حضور در لیگ کشوری در رده نوجوانان را اینطور شرح داد: از زمان شروع فعالیتم به عنوان رییس هیات و همینطور با توجه به برنامه هیات استان که پایه ریزی و برنامه روی رده های خردسال و نونهال می باشد تیم هایی در این رده را به لیگ کشوری اعزام کردیم که خوشبختانه در دو سال متوالی ۹۲ و ۹۳ بر سکو ایستادیم و  این تکواندوکاران کسایی هستند که با چندین سال سابقه وارد نوجوانی شدند به همین منظور این مهم احساس شد که در این رده  تیمداری کنیم. تا بازهم پایه های حضور برای جوانان را مهیا کنیم.

رییس هیات تکواندو نوشهر با اشاره به اینکه بازیکنان حاضر در لیگ ۸۰ درصد از افراد بومی هستند ادامه داد: برای گزینش افراد راه یافته به لیگ کشوری سه مرحله انتخابی قرار دادیم و افرادی که الان در لیگ برای شهرستان نوشهر بازی می کنند گزیده ای از بهترین ها هستند که تحت نظر حسن خزایی، حسین یحیی و علیرضا خزایی از مربیان با سابقه و بنده به عنوان مدیر فنی مشغول تمرین می باشند.

وی در ادامه در رابطه با جایگاه فعلی تیم بیان کرد: الحمدالله تا پایان هفته ششم رقابت ها تیم هیات تکواندو نوشهر از جایگاه خوبی برخوردار است و با کسب ۵ برد و یک باخت و احتساب ۱۵ امتیاز صدرنشین است و طبق پیش بینی های که به عمل آمده و برنامه ای که تدارک دیدیم انتظار داریم همین روال تا آخر فصل ادامه پیدا کند تا ان شاا.. روی سکو قرار بگیریم و نخستین تجربه شیرین را بدست آوریم هرچند که رقبای سر سخت و باتجربه ای مثل پیشگامان البرز، باشگاه فرهنگی و ورزشی ذوب آهن و تیم هم استانی خود حاجی پور بابل را در پیش داریم و قطعا ۱۰ تیم ابتدای جدول از تیم های با سابقه ای هستند که چندین دوره تجربه حضور در لیگ کشوری دارند و برای قهرمانی در تلاش هستند ولی کادر اجرایی ، فنی و تمامی بازیکنان با همت و پشتکاری که دارند به امید ایستادن بر یکی از سکوها قدم بر میدارند.

رییس هیات تکواندو نوشهر اظهار کرد: بابت میزبانی در هفته هفتم و هشتم تمامی اعضا کادر هیات و اجرایی بسیج شدند و در این مدت آماده میزبانی هستند تا به بهترین نحو بتوانیم پذیرای سرپرستان، مربیان و ورزشکارن و عوامل اعزامی از سوی فدراسیون باشیم،  سالن رنگرز را برای برپایی پیکارها در نظر گرفتیم ، سعی کردیم بهترین سالن شهرستان را که از نظر کمی و کیفی سطح بالای دارد انتخاب کنیم، از مسئولین شهری و ورزشی استانی و شهرستانی دعوت شده تا به امید خدا میزبان خوبی برای مهمانان باشیم.

در آخر کیومرث خزایی از رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران بابت برگزاری مستدام و مدام لیگ های کشوری قدرانی کردند و هم چنین از فیض اله نفجم رییس هیات تکواندو استان به عنوان حامی و پشتوانه محکم هم از نظر فنی و هم معنوی تشکر ویژه داشتند و آرزو داشتند تا همه کسایی که در این عرصه زحمت می کشند به آنچه که مستحق هستند برسند و موفقیت آنها باعث سرافرازی ما و ایران اسلامی باشد.