قهرماني بیمه رازی با درخشش كشتي گيران مازني/ یزدانی قهرمان المپیک را به زانو درآورد

تیم کشتی آزاد بیمه رازی با درخشش كشتي گيران مازني با پیروزی برابر حریف آمریکایی خود در فینال رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاههای جهان برای دومین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد   به گزارش مازند اسپرت ؛تيم كشتي آزاد بيمه رازي با درخشش چهار ملي پوش مازندراني به نام هاي رضا يزداني، […]

yazdaaaniتیم کشتی آزاد بیمه رازی با درخشش كشتي گيران مازني با پیروزی برابر حریف آمریکایی خود در فینال رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاههای جهان برای دومین بار عنوان قهرمانی این مسابقات را کسب کرد

  به گزارش مازند اسپرت ؛تيم كشتي آزاد بيمه رازي با درخشش چهار ملي پوش مازندراني به نام هاي رضا يزداني، كميل قاسمي، مسعود اسماعيل پور و بهنام احسان پور با اقتدار براي دومين بار قهرمان كشتي آزاد جام باشگاه هاي جهان شد.

فینال دومین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاههای جهان بعد از ظهر امروز جمعه با حضور بیش از ۷۵۰۰ تماشاگر و همچنین سید نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک در سالن ۱۲هزار نفری آزادی برگزار شد.

بیمه رازی با نتیجه ۷ بر یک باشگاه تایتان مرکوری آمریکا را شکست داد و ضمن کسب جام قهرمانی جایزه ۵۰ هزار دلاری را نیز از آن خود کرد.

تیم تایتان مرکوری نیز با عنوان نایب قهرمانی موفق به کسب جایزه ۳۰ هزار دلاری شد.

دومین دوره رقابتهای کشتی آزاد جام باشگاههای جهان با حضور ۱۱ تیم خارجی شامل آمریکا، گرجستان، بلغارستان، مجارستان، ارمنستان، بنگلادش، قرقیزستان، مغولستان، آمریکای لاتین، برزیل و جمهوری آذربایجان و ۴ تیم داخلی برگزار شد.

تیمور باتار داور مغولستانی به عنوان نماینده اتحادیه جهانی در این رقابت ها حضور دارد.

فدراسیون کشتی برای این مسابقات ۱۰۰ هزار دلار جایزه تعیین کرده بود که به تیم های اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۳۰ و ۲۰ هزار دلار پرداخت شد.
رقابت های قهرمانی باشگاههای جهان روزهای ۵ و ۶ آذر ماه با حضور ۱۱ تیم خارجی و ۴ تیم داخلی در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.
تیم کشتی آمریکا در ترکیب خود دو آزادکار ایرانی به نام های مرتضی قیاسی در وزن ۶۵ کیلوگرم و مجتبی گلیج را در وزن ۸۶ کیلوگرم را در اختیار داشت.

۵۷ کیلوگرم: تونی راموس یک – ولادیمیر خینچیگاشویلی ۴
۶۱ کیلوگرم: دانیل دنیس یک – بهنام احسانپور ۵
۶۵ کیلوگرم: مرتضی قیاسی یک – مسعود اسماعیل پور ۵
۷۰کیلوگرم: دوستین اسچلاتر صفر – ماگمد رسول حاجی ماگومد ۱۰
۷۴ کیلوگرم: آندرو هو ۷ – علیرضا قاسمی ۲
۸۶ کیلوگرم: مجتبی گلیج ۲ – میثم مصطفی جوکار ۳
۹۷ کیلوگرم: جک وارنر صفر – رضا یزدانی ۱۰
۱۲۵ کیلوگرم: رابرت تلفورد یک – کمیل قاسمی ۳