بدون درخشش در جام باشگاههای جهان/ ستارگان بی فروغ منهای یزدانی !

نه تیم ستارگان ساری فروغ چندانی داشت و نه ستاره های مازنی که در ترکیب این تیم حضور داشتند خیلی خاص و ویژه ظاهر شدند! به گزارش مازند اسپرت ، در دومین دوره جام باشگاههای جهان قریب به ۲۵ کشتی گیر مازنی حضور داشتند که انتظار داشتیم نمایش بهتری داشته باشند اما این فقط رضا […]

8نه تیم ستارگان ساری فروغ چندانی داشت و نه ستاره های مازنی که در ترکیب این تیم حضور داشتند خیلی خاص و ویژه ظاهر شدند!

به گزارش مازند اسپرت ، در دومین دوره جام باشگاههای جهان قریب به ۲۵ کشتی گیر مازنی حضور داشتند که انتظار داشتیم نمایش بهتری داشته باشند اما این فقط رضا یزدانی پلنگ دوست داشتنی جویبار بود که غرید و نفرات شاخصی چون مسعود اسماعیل پور و کمیل قاسمی چنگی به دل نزدند و حتی شکست هایی داشتند که هضمش برای ما دشوار است! تیم ستارگان ساری که با این امید شکل گرفته بود که با وجود تمام نداری های مالی اش به جمع ۴ تیم ملحق شود، شکست خورد و در نهایت پنجم شد تا خستگی بر تن مرتضی قربانی و تیمش بماند.

البته با اوضاع این تیم و آمادگی آن در عرض کمتر از یک هفته نتیجه ای که بدست آورد بد هم نبود. این تیم فقط به تیم کفایتی خراسان رضوی در پایان دور مقدماتی باخت تا شانس رسیدن به مرحله بالاتر را از دست بدهد. کفایتی دو ماه در مازندران اردو زده و تحت نظر بهنام طیبی قهرمان پیشین مازنی و عضو کنونی شورای اسلامی قائمشهر تمرین می کرد. وجه متمایز این مسابقات خیره کنندگی رضا یزدانی بود که موفق شد در یک عملیات جذاب ظرف یک دقیقه و ۲۹ ثانیه بر جک وارنر امریکایی دارنده نشان طلای المپیک لندن پیروز شود.

البته وارنر امسال در امریکا هم باخت و عضو تیم ملی کشورش نشد و دوران مطلوبی را نمی گذراند با این وجود پیروزی مقابل او برای پلنگ تحریک و افزایش قوای انگیزشی را به دنبال داشت. در نهایت این مسابقات خاتمه یافت و مازنی ها با وجود تعدد نفرات، شانسی نداشتند اما بهرحال برای اینکه نشان بدهیم همچنان گرفتار منابع مالی می باشیم، خوب بود!