سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: طرح استعدادیابی فوتسال در کشور اجرا می شود

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: طرح استعدادیابی فوتسال برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود.   به گزارش مازند اسپرت ؛ محمد ناظم الشریعه در حاشیه اردوی استعدادیابی منطقه هفت تیم‌های ملی جوانان وامید کشورمان در گفتگویی بابیان اینکه طرح استعدادیابی فوتسال برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، اذعان داشت: با صورت گرفتن […]

25252111سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: طرح استعدادیابی فوتسال برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمد ناظم الشریعه در حاشیه اردوی استعدادیابی منطقه هفت تیم‌های ملی جوانان وامید کشورمان در گفتگویی بابیان اینکه طرح استعدادیابی فوتسال برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود، اذعان داشت: با صورت گرفتن این حرکت در ایران برای اولین بار بانک اطلاعاتی بازیکنان فوتسال راه‌اندازی می‌شود.

وی گفت: مراحل مقدماتی استعدادیابی منطقه هفت‌کشور که شامل سه استان گیلان، گلستان و مازندران می‌شود برگزار شد که دراین‌بین ۲۰۰ نفر انتخاب شدند و از ۲۰۰ نفر حاضر در مرحله مقدماتی ۵۰ نفر به مرحله نهایی دعوت شدند که بدر سالن دانشگاه شمال آمل ۱۵ نفر نهایی از این سه استان انتخاب وبه کمپ تیم‌های ملی دعوت می‌شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بابیان اینکه استان‌های کشور را به ۱۰ منطقه تقسیم کرده‌ایم، بیان داشت: از هر منطقه ۱۵ بازیکن به کمپ تیم‌های ملی فوتسال دعوت می‌شوند و در پایان با این ۱۵۰ نفر قصد داریم دو تیم ملی جوانان وامید کشورمان را تشکیل دهیم.

ناظم الشریعه ادامه داد: مسابقات فوتسال زیر ۲۳ سال آسیا در سال ۲۰۱۷ برگزار می‌شود که از همین اردوهای استعدادیابی بازیکنان موردنظر را برای اعزام به این مسابقات انتخاب خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان به برنامه‌های تیم ملی فوتسال کشورمان در سال جاری اشاره کرد وادامه داد: با توجه به فشردگی بازی‌های لیگ برتر فوتسال ایران قصد داریم تیم ملی «ب»کشورمان را به مسابقات  کشور چین اعزام کنیم تا بتوانیم از این تیم چندین بازیکن را جهت حضور در تیم ملی الف انتخاب کنیم.

محمد ناظم الشریعه خاطرنشان کرد: سه روز پس از به اتمام رسیدن لیگ برتر ایران اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای بازی‌های آسیایی کشور ازبکستان آغاز می‌شود که در اواسط این اردو با توجه به مساعد بودن آب‌وهوای کشور تاجیکستان یک اردوی چند روزه را در این کشور برای آمادگی هر چه بیشتر مسابقات آسیایی برگزار خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه قهرمان شدن تیم ملی ایران در مسابقات آسیایی مقداری سخت است، بیان داشت: با توجه به نتایجی که اخیراً کسب کردیم شخصیت تیم ملی تغییر کرده است و می‌توانیم قهرمان شویم.