در دیدار بدون تماشاگر رقم می‌خورد/ رویارویی والیبالیست‌های کاله مقابل شهرداری ارومیه

تیم والیبال کاله مازندران در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال امشب به دیدار تیم قدرتمند شهرداری ارومیه می‌رود. به گزارش مازند اسپرت ، هفته هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، امشب به میزبانی شهرهای زاهدان، گنبد، تهران، آمل، مشهد و اردکان برگزار می‌شود. آملی‌ها در این […]

kkaleehتیم والیبال کاله مازندران در حساس‌ترین دیدار هفته هشتم لیگ برتر والیبال امشب به دیدار تیم قدرتمند شهرداری ارومیه می‌رود.

به گزارش مازند اسپرت ، هفته هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست، امشب به میزبانی شهرهای زاهدان، گنبد، تهران، آمل، مشهد و اردکان برگزار می‌شود.

آملی‌ها در این دیدار میزبان شهرداری ارومیه هستند و برای دومین بار متوالی در فصل جاری به دلیل توهین تماشاگران و فحاشی به داور در دیدار مقابل پیکان تهران از حضور هواداران در دیدار خانگی محروم هستند.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در شهرداری ارومیه با بازیکنان قدرتمند، ملی‌پوش و سرشناس خود برای پیروزی به آمل آمدند و شاگردان بهروز عطایی در کاله مازندران نیز نمی‌خواهند به راحتی از سه امتیاز خانگی بگذرند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه تا پایان هفته هفتم لیگ برتر والیبال با شش پیروزی، یک شکست و کسب ۱۹ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی جای دارد و کاله مازندران با چهار پیروزی و سه شکست ۱۴ امتیازی بوده و در رده سوم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر جا خوش کرده است.

برای این دیدار که در سالن بدون تماشاگر پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود، غفار درخشنده نماینده فدراسیون والیبال است و امر قضاوت به حمید راهجردیان و داود نافعی سپرده شده است.