گزارش تصویری دیدار تیم های استقلال آبی تهران و شهدای جویبار / عکاس : هادی کارکن

هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان برابر حریفانشان قرار گرفتند که در این روز به یک تساوی و یک […]

252525هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته هشتم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در این روز نمایندگان استان برابر حریفانشان قرار گرفتند که در این روز به یک تساوی و یک شکست دست یافتند .

 

در یکی از این دیدار ها تیم شهدای جویبار در دیداری خارج از خانه میهمان تیم فوتبال استقلال آبی تهران بود که در پایان جویباری ها موفق نشدند در خانه حریف خودشان امتیازی کسب کنند و با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان خود شدند.

 

جویباری ها به مانند چند دیدار گذشته عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشته بودند اما بی دقتی مهاجمین جوان و کم تجربه و همچنین ضعف عجیب داوری در این دیدار سبب شد تا شاگردان میثم منیعی نتوانند از این دیدار امتیازی کسب کنند .

 

جویباری ها در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادن اما بعد در دقیقه ۶۰ موفق شدند گل دقیقه ۲۰ ” پوریا رضایی ” راجبران کنند و به ادامه دیدار امیدوار شوند ، اما این پایان کار نبود و جویباری ها باز هم در دقایق پایانی بازی بدشانس ظاهر شدند و در دقیقه ۸۵ توسط ” مرتضی حسینی ” دروازه خود را باز شده دیدند تا امیتازی از این دیدار خارج از خانه نگیرند .

تک گل جویباری ها در این دیدار توسط ” حسین رمضانی ” به ثمر رسیده شد .

 جویباری ها با این شکست با ۱۱ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی گروه سوم این رقابت ها قرار دارد .