حمایت قاطع هیات کشتی استان از جام شهید هاشمی نژاد + عکس

مازند اسپرت :رییس هیات کشتی استان در دیدار با اعضای هیات کشتی بهشهر با حمایت قاطع از برگزاری مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد، وعده کرد از همه توان و ظرفیت کشتی مازندران برای برگزاری مطلوب سیزدهمین دوره این رقابت ها بهره خواهد گرفت .   به گزارش مازند اسپرت ؛ علی اصغر ثمربخش […]

8مازند اسپرت :رییس هیات کشتی استان در دیدار با اعضای هیات کشتی بهشهر با حمایت قاطع از برگزاری مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد، وعده کرد از همه توان و ظرفیت کشتی مازندران برای برگزاری مطلوب سیزدهمین دوره این رقابت ها بهره خواهد گرفت .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ علی اصغر ثمربخش در این جلسه که در خانه کشتی مازندران برگزار شد اظهار کرد : تا زمانی که مسابقات کشتی در رده های سنی مختلف مانند مسابقات شهید هاشمی نژاد و رقابت های مشابه دیگر در مازندران برگزار می شود ، آینده کشتی ایران و جهان متعلق به مازندرانی ها است.

وی بیان کرد : استقبال فراوان و بی سابقه تیم های داخلی و خارجی از این مسابقات به همراه حضور مستمر مربیان و اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان در این رقابت ها نشان می دهد ، مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد جای خود را در کشتی کشور و در رده سنی جوانان به خوبی پیدا کرده است.

رییس هیات کشتی مازندران افزود : رقابت های کشتی آزاد یادواره شهید هاشمی نژاد موقعیت مناسبی است تا بواسطه آن از حضور جوانان منتخب کشتی کشور و علاقمندان پرشور و کشتی بلد ، راهی به سمت امید و نشاط و بالندگی برداریم و استعدادها و قابلیت های نهفته کشتی کشور را بیابیم و از کمبودها و نواقض ، برای دوره های آینده کسب تجربه کنیم .

ثمربخش ادامه داد: بدون تردید با برگزاری این رقابت ها ، آینده ای روشن و پرامید در انتظار کشتی مازندران و بویژه کشتی بهشهر خواهد بود .

وی گفت : بی شک در پهندشت کشتی مازندران که از گوشه گوشه ی آن قهرمانان نام آوری برخاسته ، هر روز مهری می تراود و چهره ی مستعد تازه ای به پا می خیزد که از همین امروز باید قهرمانان واقعی یعنی شهیدانی مانند شهید هاشمی نژاد را شناخته و به بهره گیری از فضایل و سجایای اخلاقی و رفتاری اش بپردازد .

رییس هیات کشتی مازندران بیان کرد : برگزاری این مسابقات صرف نظر از موقعیت فنی و رشد بیش از پیش کشتی منطقه ، در پاسداشت نام نیکو و وزین شهید هاشمی نژاد ، ارزشمند خواهد بود .

شهرام جعفری رییس هیات کشتی بهشهر هم در این جلسه با تقدیر از حمایت های بی دریغ و مداوم هیات کشتی استان در مسیر رشد و اعتلای کشتی بهشهر گفت : از تجربه دوره های گذشته این رقابت ها برای برگزاری مطلوب و هر چه شایسته تر که با حضور کشتی گیران کشورهای خارجی برگزار می شود، استفاده خواهیم کرد.

وی بیان کرد : حمایت مطلوب همه مسوولان شهرستانی از جمله عوامل برگزاری مطلوب این مسابقات است .

رئیس هیات کشتی بهشهر افزود : حضور سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوانان در بهشهر، انگیزه فراوانی را به کشتی گیران می دهد و موجب می شود تیم های شرکت کننده نیز با نفرات اصلی و مدعی خود، پای به این رقابت ها بگذارند.

جعفری افزود: برای همه کشتی گیران جوان مسجل شده که اگر می خواهند جایی در تیم ملی کشتی جوانان ایران داشته باشند، می توانند از بهشهر به این دوبنده ها برسند و به همین دلیل با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کرده و بر جذابیت آن می افزایند.

وی گفت: با تشکیل کارگروه های خاص و تخصصی، به دنبال رفع نواقص و کاستی های سال قبل هستیم و تلاش بسیاری خواهیم کرد تا امسال با برطرف کردن کمبودهای عمده، شاهد برگزاری مسابقاتی با کیفیت باشیم.

رئیس هیات کشتی بهشهر افزود: همدلی و اتحاد مسوولان بهشهری عمده ترین راز موفقیت هیات کشتی بهشهر در برگزاری این رقابت ها است که امیدواریم بتوانیم در مدت زمان باقی مانده تا آغاز این رقابت ها، تمام امکانات مورد نیاز را فراهم کنیم.

جعفری اظهار کرد :کیفیت بالا و نقش موثر این مسابقات در دعوت کشتی گیران جوان به اردوی تیم ملی موجب رغبت همه کشتی گیران مدعی رده سنی جوانان به این مسابقات شده و شایسته است همه زیرساخت های لازم برای برگزاری شایسته این مسابقات فراهم شود .

 

1

2

3

4