مدال طلای ووشو جهان بر گردن بانوی ملی‌پوش مازندرانی

رئیس هیئت ووشو مازندران از کسب مدال طلای صدیقه دریایی بانوی مازندرانی در رقابت‌های جهانی خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا قهاری با اشاره به درخشش بانوی ووشوکار مازندرانی در این مسابقات اظهار کرد: صدیقه دریایی ووشوکار مازندرانی تیم ملی ساندای بانوان ایران با برتری مقابل تمامی حریفان، با اقتدار موفق به کسب […]

ffgggghhرئیس هیئت ووشو مازندران از کسب مدال طلای صدیقه دریایی بانوی مازندرانی در رقابت‌های جهانی خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ علیرضا قهاری با اشاره به درخشش بانوی ووشوکار مازندرانی در این مسابقات اظهار کرد: صدیقه دریایی ووشوکار مازندرانی تیم ملی ساندای بانوان ایران با برتری مقابل تمامی حریفان، با اقتدار موفق به کسب گردن‌آویز خوش رنگ طلا شد.

وی افزود: در وزن ۶۰ کیلوگرم، صدیقه دریایی که نخستین حضور خود را در رقابت‌های بزرگ‌سالان جهان تجربه می‌کرد، با سه پیروزی در فینال نیز در برابر مریا مانالو از کشور میزبان به برتری رسید و به مدال طلا دست یافت.

رئیس هیئت ووشو مازندران افزود: دریایی در این مسابقات پس از قرعه استراحت در دور نخست، ووشوکاری از پرو را شکست داد، سپس بانوی ملی‌پوش مازندرانی در نیمه‌نهایی برابر «تان گوین» از ویتنام قرار گرفت و در دو راند متوالی پیروز و راهی فینال شد.

قهاری در پایان اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات ووشو مردان و زنان قهرمانی جهان که با حضور ووشوکاران ۸۲ کشور به میزبانی اندونزی در شهرجاکارتا برگزار شد، تیم ملی ووشو کشورمان با کسب شش مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز در سکوی سوم جهان ایستاد.