هفته نخست لیگ دسته یک والیبال/ والیبالیست‌های کاله جوان مازندران نماینده بابلسر را در هم کوبیدند

تیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته نخست لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور امشب با نتیجه سه بر صفر آرشام بابلسر را در هم کوبیدند. به گزارش مازند اسپرت ؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست امشب در شهرهای مختلف دنبال شد که در […]

kkaleehتیم والیبال کاله جوان مازندران در هفته نخست لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور امشب با نتیجه سه بر صفر آرشام بابلسر را در هم کوبیدند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ بیست و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست امشب در شهرهای مختلف دنبال شد که در نخستین گام کاله جوان مازندران میزبان آرشام بابلسر بود.

شاگردان احمد فتاح در این دیدار حساس توانستند حریف بابلسری خود را با نتیجه سه بر صفر شکست دهند.

کاله جوان مازندران در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۱۹ هم‌استانی خود را مغلوب کرد تا نخستین گام این مسابقات را مستحکم بردارد.

علی یاوری پیشکسوت والیبال در این دیدار ناظر و نماینده فدراسیون بود و امر قضاوت به علی‌اکبر پاک‌دلان و حامد گرجی سپرده شد.

لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور امسال با حضور ۱۹ تیم در چهار گروه شامل سه گروه پنج‌ تیمی و یک گروه چهار تیمی برگزار می‌شود که کاله جوان مازندران در گروه چهارم با سفیر گیلان، سازمان عمران شهرداری ساری، آرشام بابلسر و ترکمن‌صحرای آق‌قلا هم‌گروه است.

لیگ دسته یک والیبال در سال گذشته هم با حضور ۱۷ تیم با برگزاری ۱۴۴ مسابقه دنبال شد که در آن پیش‌گامان شفق اردکان به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های کاله جوان، ذوب‌آهن اصفهان و مناطق نفت‌خیز جنوب رده‌های دوم تا چهارم را کسب کردند.