میزبانی آملی‌ها از دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر کشور

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از صبح فردا پنج‌شنبه به مدت دو روز در آمل برگزار می‌شود. به گزارش مازند اسپرت ؛ یحیی عسگری‌پور امشب در حاشیه آخرین تمرین تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل قبل دور دوم لیگ برتر بسکتبال با […]

13931101000071 PhotoAسرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از صبح فردا پنج‌شنبه به مدت دو روز در آمل برگزار می‌شود.

به گزارش مازند اسپرت ؛ یحیی عسگری‌پور امشب در حاشیه آخرین تمرین تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل قبل دور دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور، در گفت‌وگويي با اشاره به اینکه مرحله دوم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور از صبح فردا پنج‌شنبه به میزبانی شهرستان آمل دنبال می‌شود، افزود: این رقابت‌ها به مدت دو روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم (ص) پیگیری می‌شود که در آن حریفان به دیدار یکدیگر می‌روند.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دو گروه دنبال می‌شود، گفت: در گروه دوم رقابت‌ها تیم شهرداری آمل با تیم‌های مخابرات اصفهان، شهرداری تبریز و ملی حفاری خوزستان رقابت می‌کند هر چند در گروه نخست هم تیم‌های ایثار قم، شهرداری اراک، آلومینیوم هرمزگان و نماینده زنجان حضور دارند.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل گفت: در روز نخست دور دوم مسابقات از ساعت ۱۱ صبح فردا پنج‌شنبه مقابل شهرداری تبریز به میدان می‌رویم و عصر فردا نیز در دومین دیدار با تیم مخابرات اصفهان روبرو می‌شویم.

عسگری‌پور با تاکید بر اینکه دور نخست مسابقات ۱۴ آبان امسال به مدت دو روز در شهر تبریز پیگیری شد، بیان کرد: در این دوره از مسابقات شهرداری آمل در دیدار نخست با نتیجه ۵۵ بر ۵۲ مقابل نماینده خوزستان شکست خورد ولی در دیدار دوم مقابل نماینده تبریز با نتیجه ۶۷ بر ۶۱ پیروز شده و در دیدار سوم مقابل تیم اصفهان با نتیجه ۹۰ بر ۸۳ شکست خورد.

وی با اشاره به اینکه در پایان دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان کشور اصفهان با سه پیروزی در رده نخست جای گرفت، نماینده خوزستان با دو پیروزی در رده دوم جا خوش کرد، شهرداری آمل با یک پیروزی و دو شکست در رده سوم قرار گرفته و نماینده تبریز بدون پیروزی با سه شکست چهارم شد.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان شهرداری آمل یادآور شد: هم‌اکنون بازیکنان این تیم در شرایط ایده‌آل به سر می‌برند و آماده میزبانی از نمایندگان دیگر استان‌ها هستیم.

این مسئول گفت: با توجه به مهیا بودن شرایط میزبانی، امیدواریم سطح کمی و کیفی مطلوبی را در دور دوم مسابقات در مازندران شاهد باشیم.