حضور دو مازندرانی در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان جهان

مازند اسپرت ؛ دو مازندرانی در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان جهان حضور خواهندداشت .   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم جوانان ترامپولین کشورمان در حالی از تاریخ ۷ الی ۱۷ آذرماه سال جاری در دانمارک ، حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه خواهد کرد که در تیم اعزامی به این مسابقات دو مازندرانی […]

222225مازند اسپرت ؛ دو مازندرانی در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی جوانان جهان حضور خواهندداشت .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم جوانان ترامپولین کشورمان در حالی از تاریخ ۷ الی ۱۷ آذرماه سال جاری در دانمارک ، حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه خواهد کرد که در تیم اعزامی به این مسابقات دو مازندرانی نیز حضور دارند .

برپایه این گزارش در این مسابقات سید مجید موسوی به عنوان مربی تیم ملی جوانان و داور بین المللی و همچین یونس فضلی با تنها ۱۷ سال سن به عنوان عضو تیم ملی در مسابقات مذکور شرکت خواهند کرد .

این گزارش حاکیست مسابقات قهرمانی همه ساله با حضور کلیه کشورهای جهان انجام می شود و کشورمان نیز برای اولین بار در این مسابقات شرکت خواهد داشت .

قابل ذکر است یونس فضلی قهرمان شایسته ما در مسابقات بین المللی یونان در سال ۹۰ در رده سنی نوجوانان به مقام دوم انفرادی دست یافت و در این مسابقات نیز از شانس بالایی برای کسب مدال بهره مند است .