عذرخواهي كاپيتان نساجي از هواداران تيمش در اينستاگرام !

ميثم بائو: آن اتفاق بابت تعصبم به نساجي و فشار روحي ناشي از فوت هادي نوروزي رقم خورد   كاپيتان تيم فوتبال نساجي مازندران در صفحه شخصي خود بابت اتفاق ديدار با نفت مسجد سليمان عذرخواهي كرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ ميثم بائو در اواسط نيمه دوم ديدار تيم نساجي مقابل نفت مسجد […]

22000ميثم بائو: آن اتفاق بابت تعصبم به نساجي و فشار روحي ناشي از فوت هادي نوروزي رقم خورد

 

كاپيتان تيم فوتبال نساجي مازندران در صفحه شخصي خود بابت اتفاق ديدار با نفت مسجد سليمان عذرخواهي كرد.
 

به گزارش مازند اسپرت ؛ ميثم بائو در اواسط نيمه دوم ديدار تيم نساجي مقابل نفت مسجد سليمان، هنگام تعويض با ديگر بازيكن نساجي با زدن بازوبند كاپيتاني خود به زمين به نوعي اعتراض خود را به سيد كوروش موسوي ابراز داشت تا اين مسئله سبب بروز درگيري يكي از هواداران نساجي با وي را در پايان اين ديدار داشته باشد.

وي پس از اين اتفاق در صفحه شخصي خود ضمن ابراز خستگي، خداحافظي اش از تيم نساجي مازندران را اعلام كرد تا دلخوري تعدادي از هواداران ريشه دارترين تيم فوتبال مازندران را به دنبال داشته باشد.

 ميثم بائو در بازي با پارسه در تهران روي سكوي هاي ورزشگاه همراه با ساير هواداران نساجي پيروزي نساجي مقابل اين تيم تهراني راجشن گرفت تا مشخص شود كاپيتان نساجي هنوز نتوانسته است با اين تيم كنار بيايد. كما اينكه مديرعامل اين تيم در گفتگوي زنده تلويزيوني با برنامه مستطيل سبز ضمن تأئيد اين مطلب اظهار داشت احتمال ادامه همكاري با ميثم بائو به حداقل رسيده است و كاپيتان نساجي براي جبران آن اتفاق تلاشي نكرده است.

اما ميثم بائو اين بار در صفحه شخصي خود در اينستاگرام از هواداران نساجي عذرخواهي كرد و نوشت:

“سلام به همه هواداران واقعی، انسان جایز الخطاست.

جا دارد از هوادارانی که تو سرما و گرما با دل و جون تیمشون را حمایت می کنند و همه پیشکسوتان نساجی ♥ به خاطر اون حرکت ناشایست که به خاطر تعصب و مشکلات روحی که به خاطر فوت کاپیتان هادی نوروزی بوده معذرت میخوام و سعی میکنم با تموم وجودم برای نساجی تلاش کنم.”

بدون شك اقدام شايسته كاپيتان نساجي را بايد حركتي رو به جلو براي پايان دادن به اين غائله فرض كرد و هواداران نساجي انتظار دارند باشگاه نساجي مازندران و شخص محمدحسن حيدرزاده ضمن تجديدنظر در تصميمات اتخاذ شده، ازاين اتفاق نهايت بهره روحي و انگيزشي را در آستانه ديدار حساس تيم شان مقابل ماشين سازي تبريز ببرند.

به گزارش ورزش جوان، تيم فوتبال نساجي مازندران در چارچوب هفته پانزدهم ليگ دسته اول فوتبال كشور ساعت ۱۴:۱۵ دقيقه عصر فردا به مصاف تيم ماشين سازي تبريز مي رود.