هفته ششم لیگ برتر والیبال/ میزبانی والیبالیست‌های کاله مازندران از شهرداری تبریز در روز بدون تماشاگر

تیم والیبال کاله مازندران در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا یک‌شنبه در خانه بدون تماشاگر به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.   به گزارش مازند اسپرت، هفته ششم دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست از ساعت ۱۷ فردا یک‌شنبه در ۶ […]

تیم والیبال کاله مازندران در هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر فردا یک‌شنبه در خانه بدون تماشاگر به مصاف تیم شهرداری تبریز می‌رود.

خبرگزاری فارس: میزبانی والیبالیست‌های کاله مازندران از شهرداری تبریز در روز بدون تماشاگر

 

به گزارش مازند اسپرت، هفته ششم دور رفت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست از ساعت ۱۷ فردا یک‌شنبه در ۶ شهر دنبال می‌شود.

شهرستان آمل به همراه شهرهای تهران، سبزوار، اردکان، ورامین و بندرعباس میزبان حریفان در این هفته هستند.

شاگردان بهروز عطایی که هفته پنجم لیگ برتر والیبال را با شکست سنگین سه بر صفر مقابل پیکان پشت سر گذاشتند، به مصاف شاگردان عادل بناکار در شهرداری تبریز می‌روند که هم‌اکنون با روحیه مطلوب و آمادگی لازم در رده سوم جدول رده‌بندی مسابقات جای دارد.

هواداران کاله مازندران هفته گذشته به دلیل فحاشی در خانه به داور مسابقه براساس تصمیم سازمان لیگ تا اطلاع ثانوی از دیدار خانگی همراه با تماشاگر محروم شدند و با توجه به اینکه می‌توانستند از دو بازی پی در پی خانگی امتیاز مطلوب را کسب کنند باید بدون هوادار به دیدار نماینده تبریز بروند.

وجود هوادار و حامی در این دیدار سخت و حساس می‌توانست بسیار در عملکرد بازیکنان کاله نقش داشته باشد که به نحو شایسته از آن بهره‌برداری نشد هر چند شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با توجه به میزبانی هفته پنجم و ششم از حریفان رنج سفر ندارند و با فراغت بهتری به کار خود می‌پردازند.

در دیدار حساس کاله مازندران و شهرداری تبریز اسماعیل صباغ نماینده و ناظر فدراسیون والیبال و احمد بندری نماینده سازمان لیگ بوده و امر قضاوت نیز به مسعود ذوقی و داود نافعی سپرده شده است.

با توجه به شکست سه بر صفر کاله مازندران مقابل پیکان تهران در هفته پنجم لیگ برتر در خانه، شهرداری تبریز هم در خانه با نتیجه سه بر دو از سد آرمان ورزشی اردکان گذشت.

با گذشت دو پنج هفته از لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور هم‌اکنون کاله مازندران با دو پیروزی و سه شکست پس از کسب هشت امتیاز در رده ششم جدول ۱۲ تیمی جای داشته و شهرداری تبریز هم با چهار برد و یک شکست با ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.