تمرین نوبت صبح تیم امید در حضور کاشانی برگزار شد + عکس

تمرین نوبت صبح تیم امید از ساعت ۹:۳۰ در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی اغاز شد‌.   به گزارش مازند اسپرت ، تمرین نوبت صبح تیم امید از ساعت ۹:۳۰ در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی اغاز شد‌. حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید در تمرین حضور داشت و عملکرد ملی پوشان را زیر نظر […]

تمرین نوبت صبح تیم امید از ساعت ۹:۳۰ در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی اغاز شد‌.

 

به گزارش مازند اسپرت ، تمرین نوبت صبح تیم امید از ساعت ۹:۳۰ در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی اغاز شد‌.

حبیب کاشانی مدیر تیم فوتبال امید در تمرین حضور داشت و عملکرد ملی پوشان را زیر نظر گرفت، ضمن اینکه تمامی بازیکنان حاضر در اردو در تمرین شرکت کردند و مشکلی از بابت مصدومیت وجود نداشت.

در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. تنوع تمرینی مربی بدنساز تیم امید، رضایت بازیکنان را در پی داشته است. همچنین دروازه بان‌های تیم امید طبق روال روزهای گذشته زیر نظر عزیزیان به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

در مرحله ابتدایی تمرین تاکتیکی بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر طباطبایی در ضلع جنوبی به تمرین ضربات کرنر و گلزنی پرداختند. گروه دیگر نیز روی دروازه ضلع شمالی برنامه های تاکتیکی مربوط به ضربات ایستگاهی پشت محوطه جریمه را مرور کردند. در این بخش از تمرین خاکپور و طباطبایی نکات فنی لازم را مدام به بازیکنان گوشزد می کردند.

در بخش دوم تمرین امروز صبح، بازیکنان به دو گروه سبز و بنفش تقسیم شدند و به مرور برنامه های تاکتیکی مربوط به ضربات ایستگاهی و کرنر پرداختند. در این بخش از تمرین محمد خاکپور بر رعایت اصول دفاعی از سوی مدافعین و جایگیری مناسب هافبک ها و مهاجمان هنگام زدن ضربات ایستگاهی تاکید داشت.

در پایان تمرین بازیکنان زیر نظر کن استید به سر کردن پرداختند و عازم هتل شدند. تمرین نوبت عصر تیم امید ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی