پیروزی پرگل صداسیمای مازندران در مسابقات فوتبال مراکز صداوسیمای کشور در انزلی + عکس

مسابقات فوتبال مراکز صداوسیمای کشور با حضور ۲۳ تیم از امروز در زیباکنار انزلی آغاز شد .   به گزارش مازند اسپرت ؛ این مسابقات که طی ۸ سال گذشته به شکل دستجات دسته اول ودسته دوم برگزار میشد از امسال به سبک وسیاق سالهای ابتدایی برگزاری این رقابتها یعنی حضور همه مراکز در یک […]

asasassمسابقات فوتبال مراکز صداوسیمای کشور با حضور ۲۳ تیم از امروز در زیباکنار انزلی آغاز شد .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ این مسابقات که طی ۸ سال گذشته به شکل دستجات دسته اول ودسته دوم برگزار میشد از امسال به سبک وسیاق سالهای ابتدایی برگزاری این رقابتها یعنی حضور همه مراکز در یک دسته انجام میشود.

در این دوره ۲۳ تیم در ۷ گروه ۳ تیمی ویک گروه دوتیمی قرار دارند که در دور مقدماتی از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود خواهد کرد.

در روز اول بازیها ساعت ۹ صبح امروز در ورزشگاه شهدای لاهیجان تیم صدا وسیمای مازندران که همیشه جزء ۴ تیم برتر این مسابقات بوده ودر سال گذشته هم در دسته اول وآخرین دوره برگزاری به آن سبک وسیاق به مقام قهرمانی رسیده بود ،موفق شد با ۲ گل حسین معافی و۱ گل علیرضا مشهدی خلردی با نتیجه ۳-۰ مرکز ارومیه را شکست دهد.

فردا تیم مازندران باید با مرکز لرستان مصاف دهد.مرکز مازندران به مانند سالهای گذشته به سرمربیگری عبدالحسین برزگر در این رقابتها حاضر شده است.

اعضای تیم صدا وسیمای مازندران عبارتند از:

سید اسماعیل احمدی،رضا یدا…زاده،حمید جمالی،قاسم یوسفی سوته،رضا عرب ترمی،زمان محسنی،جواد بریمانی،حامد اصغرنژاد،جهانگیر رزقی،حاتم تورانی،حمید کلانتری،مصطفی مقدس،فتاح رحیمی،حسین معافی،علیرضا مشهدی خلردی،عبدا…خازنه،مهدی معصومی، سید مرتضی حسینی ، مجید ارجمندی(بازیکن ،سرپرست)

 

4hjjjj