آئوبامیانگ، عجیب‌و‌غریب‌ترین ستاره بوندس‌لیگا + عكس

بازیکنی که از خودروهای رنگارنگ استفاده می‌کند، مدل موی خاصی دارد و با برسرگذاشتن کلاه بت‌من بعد از زدن گل، شادی می‌کند، عجیب و غریب‌ترین بازیکن بوندس‌لیگا است. به گزارش مازند اسپرت ، رسانه‌ها می‌گویند پیرامریک آئوبامیانگ، گلزن گابنی در دورتموند شور و هیجان زیادی ایجاد کرده است. او در دربی معروف روور با شالکه […]

بازیکنی که از خودروهای رنگارنگ استفاده می‌کند، مدل موی خاصی دارد و با برسرگذاشتن کلاه بت‌من بعد از زدن گل، شادی می‌کند، عجیب و غریب‌ترین بازیکن بوندس‌لیگا است.

به گزارش مازند اسپرت ، رسانه‌ها می‌گویند پیرامریک آئوبامیانگ، گلزن گابنی در دورتموند شور و هیجان زیادی ایجاد کرده است. او در دربی معروف روور با شالکه که یکشنبه شب انجام گرفت و تیمش ۳ بر ۲ برنده شد، گل سوم را زد و شادی گل عجیبی کرد.

او به سرعت پیراهن ورزشی خود را از تن خارج کرد و روی پیراهن زیرین، آرم بت‌من را نشان داد که کنارش جمله «بیاد می‌آوری؟» درج شده بود.

البته در برد ۳ بر صفر در همین دربی در فصل گذشته، او و هم‌تیمی‌اش یعنی مارکو رویس، نقاب بت‌من به چهره زدند.

این بار هم مثل آن موقع او پیراهن زردرنگ تیمش را به تن داشت.

 مهاجم تکنیکی که بازیکن پرسرعتی در زمین است، توانسته ۲۲ گل در ۲۰ بازی رسمی برای تیمش بزند. امسال در فصل جاری نیز ۱۴ گل در ۱۲ بازی از بوندس‌لیگا برای دورتموند به ثمررسانده که البته در تاریخ مشکی و زردپوشان رکورد است.

او در محیط خارج از فوتبال و زندگی شخصی، زمانی از خودروی پورشه پانامرا که ۱۴۰ هزار یورو می‌ارزد برای رفت و آمد استفاده می کند.

گاهی هم با مدل موی خاصی پشت فرمان فراری سفیدرنگ که ۱۹۷ هزار یورو قیمت داشته، نشسته است.

آئوبامیانگ با این مشخصات به باور بسیاری در بوندس‌لیگا، عجیب و غریب‌ترین بازیکن لیگ ژرمن‌ها محسوب می‌شود.