جوکوویچ: همیشه برای بهتر شدن تلاش می‌کنم

تنیسور اهل صربستان پس از قهرمانی اعلام کرد همیشه برای آنکه نمایش بهتری داشته باشد، تلاش می‌کند.   به‌ گزارش “مازنداسپرت“، یورو اسپورت در گزارشی نوشت نواک جوکوویچ در فینال تنیس مسترز پاریس موفق شد در دو ست پیاپی و با نتایج ۶ – ۲ و ۶ – ۴، اندی ماری را شکست دهد. جوکوویچ […]

تنیسور اهل صربستان پس از قهرمانی اعلام کرد همیشه برای آنکه نمایش بهتری داشته باشد، تلاش می‌کند.

 

به‌ گزارش “مازنداسپرت“، یورو اسپورت در گزارشی نوشت نواک جوکوویچ در فینال تنیس مسترز پاریس موفق شد در دو ست پیاپی و با نتایج ۶ – ۲ و ۶ – ۴، اندی ماری را شکست دهد.

جوکوویچ اولین تنیس بازی است که در یک فصل در ۶ ر‌قا‌بت مسترز مردان پیروز می‌شود. این دهمین پیروزی جوکوویچ در یک سال اخیر بوده است. او بعد از پیروزی در این فینال گفت: بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که به این پیروزی دست یافتم. مسابقات بسیار خوبی بود و تمام تنیس بازان برتر دنیا اینجا حضور داشتند.

این پیروزی پنجاه و هشتمین مقام قهرمانی جوکوویچ و بیست و ششمین مقام قهرمانی‌اش در مسترز بود. جوکوویچ در ادامه گفت: اگر برای عالی بودن تلاش کنید، به آن مرحله خواهید رسید. این طرز فکری است که دارم. هیچ وقت از خودم مطمئن نمی‌شوم و تلاش می‌کنم همیشه کار کنم زیرا می‌دانم این تنها راه برای رسیدن به پیروزی است. سعی نمی‌کنم شرایط را همان‌طور که هست نگه دارم زیرا این روش برایم یک افت به حساب می‌آید.

اندی ماری نیز بعد از شکست مقابل جوکوویچ گفت: سال بسیار خوبی برایم بود. همه چیز خوب انجام شد. از ابتدای سال، نتایجم مقابل جوکوویچ و راجر فدرر زیاد خوب نبود. باید درباره دلیل این مساله فکر کنم و ببینم چگونه می‌توانم آن را تغییر بدهم.

 

منبع:ورزش۳