سایت فدراسیون جهانی: نعمتی به دنبال این است نماینده خوبی برای کشورش در المپیک باشد

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی با تمجید از زهرا نعمتی نوشت که این ورزشکار به دنبال این است تا نماینده خوبی برای کشورش در ریو باشد. به گزارش “مازنداسپرت“،زهرا نعمتی ملی‌پوش ریکرو ایران موفق شد سهمیه المپیک را بگیرد و برای نخستین بار نام خود را به عنوان یک ورزشکار معلول المپیکی […]

سایت فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در گزارشی با تمجید از زهرا نعمتی نوشت که این ورزشکار به دنبال این است تا نماینده خوبی برای کشورش در ریو باشد.

خبرگزاری فارس: نعمتی به دنبال این است نماینده خوبی برای کشورش در المپیک باشد

به گزارش “مازنداسپرت“،زهرا نعمتی ملی‌پوش ریکرو ایران موفق شد سهمیه المپیک را بگیرد و برای نخستین بار نام خود را به عنوان یک ورزشکار معلول المپیکی ثبت کند.

 

سایت فدراسیون جهانی در گزارشی که به ورزشکاران المپیکی اشاره کرده درباره نعمتی نوشته است: زهرا نعمتی که در کاپ جهانی تیراندازی با کمان نه در مسابقات پارا در سال ۲۰۱۵ شرکت داشت، به نظر می‌رسد مصمم است تا نماینده یا معرف خوبی برای کشورش در المپیک باشد.

 

رویترز نیز پیش از این در گزارشی به این موضوع اشاره کرد که زهرا نعمتی به دنبال کسب سهمیه المپیک است. وی تنها زن ورزشکار ایرانی است که در رقابتی مانند پارالمپیک به مدال طلا دست پیدا کرده است.