بعد از فینال کارم به بیمارستان کشید/ ابراهیمی: نمی‌توانم به المپیک فکر نکنم

نفر اول وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: مگر می‌شود یک کشتی‌گیر به حضور در المپیک فکر نکند؟ به گزارش “مازنداسپرت“،محمدجواد ابراهیمی درباره عملکردش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و کسب عنوان نخست وزن ۸۶ کیلوگرم گفت: زحمت زیادی برای حضور در این مسابقات کشیده بودم. هر چند که در یک سال […]

نفر اول وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: مگر می‌شود یک کشتی‌گیر به حضور در المپیک فکر نکند؟

خبرگزاری فارس: ابراهیمی: نمی‌توانم به المپیک فکر نکنم/ بعد از درگذشت پدرم فشار روحی زیادی را تحمل کردم

به گزارش “مازنداسپرت“،محمدجواد ابراهیمی درباره عملکردش در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور و کسب عنوان نخست وزن ۸۶ کیلوگرم گفت: زحمت زیادی برای حضور در این مسابقات کشیده بودم. هر چند که در یک سال اخیر با بدشانسی و مصدومیت نتوانستم آنطور که باید خودم را نشان دهم، اما خوشبختانه بعد از مدت‌ها دوری با برطرف شدن مصدومیتم بازگشت خوبی به میدان مسابقات داشتم.

وی ادامه داد: در یکی دو ماه اخیر در سه رقابت مهم و سنگین شرکت کردم که همین باعث شد بعد از دیدار فینال که یک کشتی بسیار سختی با لشگری بود، کارم به بیمارستان کشیده شده و نتوانم روی پای خودم از سالن خارج شوم. حالا هم زیر سرم در بیمارستان هستم و به طور کامل  بهبودی پیدا نکرده‌ام. در مسابقات ارتش های جهان و سپس در مسابقات لیگ در کرمانشاه کشتی گرفتم و به فاصله کمی به قهرمانی کشور آمدم که خیلی سخت بود.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که با وجود رقبای قدرتمندی مانند کریمی، جوکار، لشگری و … آیا شانسی برای خود برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک قائل است، گفت: مگر می‌شود یک کشتی‌گیر به حضور در المپیک فکر نکند؟ من هم تمام هدف و بزرگترین آرزویم حضور در این رویداد بزرگ است. کشتی ورزشی بی‌رکورد است و هر کشتی‌گیری که بهتر باشد و از فرصت‌ها بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. بر اساس فرایند انتخابی تیم ملی همه باید از فیلتر انتخابی عبور کنند و من هم امیدوارم جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کنم.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد در ۸۶ کیلو به کشتی ادامه دهد، گفت: سال قبل آنقدر آسیب دیدگی شدیدی داشتم که نتوانستم در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم و چند ماه بیشتر نیست که تمریناتم را شروع کرده‌ام. سال گذشته بعد از فوت پدرم که بسیار به او وابسته بودیم فشار زیادی را از نظر روحی تحمل کردم و نتوانستم آنطور که باید کشتی بگیرم و به ۹۶ کیلو رفتم. وزن من ۹۰ تا ۹۱ کیلوگرم است و به نظرم فعلا بهتر است در ۸۶ کیلوگرم کشتی بگیرم هر چند که تابع کادرفنی هستم.

وی خاطرنشان کرد: از زحمات رسول خادم و کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد که در اردوها کمک زیادی به من کردند و همواره حامی من بودند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم زحمات آنها را جبران کنم.