زیدان: اجازه نمی‌دهم شخصیت بنزما تخریب شود

سرمربی تیم دوم فوتبال باشگاه رئال مادرید و مشاور عالی مدیرعامل این باشگاه در امور نقل و انتقالات بازیکنان گفت: هرگز اجازه نمی‌دهم شخصیت بنزما تخریب شود. به گزارش “مازنداسپرت“،زین الدین زیدان اسطوره فوتبال جهان و ابرستاره سالهای نه چندان دور تیم‌های فوتبال یوونتوس و رئال مادرید در نشست خبری خود گفت: این روزها مدام […]

سرمربی تیم دوم فوتبال باشگاه رئال مادرید و مشاور عالی مدیرعامل این باشگاه در امور نقل و انتقالات بازیکنان گفت: هرگز اجازه نمی‌دهم شخصیت بنزما تخریب شود.

خبرگزاری فارس: زیدان: اجازه نمی‌دهم شخصیت بنزما تخریب شود

به گزارش “مازنداسپرت“،زین الدین زیدان اسطوره فوتبال جهان و ابرستاره سالهای نه چندان دور تیم‌های فوتبال یوونتوس و رئال مادرید در نشست خبری خود گفت: این روزها مدام اخباری را درباره کریم بنزما می‌شنوم و یا مطالعه می‌کنم. متاسفانه قسمت اعظم این موارد، شایعه است و رسانه‌ها نیز به سهم خود در این فضا حضور دارند و مدام دست به شایعه پراکنی می‌زنند. در شان باشگاه رئال مادرید نیست که نسبت به شایعات واکنش نشان دهد اما با هرگونه تخریب شخصیتی با دقت و با رعایت همه قوانین برخورد جدی خواهد شد.

زیدان ادامه داد: بنزما بازیکن رئال مادرید است و این باشگاه اجازه نمی‌دهد توسط افرادی که صلاحیت ندارند مورد تخریب شخصیتی با اهانت و تهمت واقع شود. مشکلی برای برنامه ایجاد شده که مسئولیت احتمالی آن متوجه خودش خواهد شد اما زمانی که چیزی به اثبات نرسیده این یک اشتباه بزرگ است که متهم را یک مجرم تلقی کنیم.