رئیس هیئت جودوی مازندران خبر داد : کسب مدال طلا توسط جودوکار مازندرانی در رقابت‌های جهانی کوراش

رئیس هیئت جودوی مازندران گفت: ابراهیم قجر ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات جهانی کوراش موفق به کسب مدال طلا شد. به گزارش “مازنداسپرت“، مجتبی قدمی  با اشاره به کسب مدال طلا توسط جودوکار مازندرانی اظهار کرد: در مسابقات جهانی کوراش که با حضور نمایندگان ۳۳ کشور به میزبانی استان لرستان در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم‌آباد […]

رئیس هیئت جودوی مازندران گفت: ابراهیم قجر ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات جهانی کوراش موفق به کسب مدال طلا شد.

خبرگزاری فارس: کسب مدال طلا توسط جودوکار مازندرانی در رقابت‌های جهانی کوراش

به گزارش “مازنداسپرت“، مجتبی قدمی  با اشاره به کسب مدال طلا توسط جودوکار مازندرانی اظهار کرد: در مسابقات جهانی کوراش که با حضور نمایندگان ۳۳ کشور به میزبانی استان لرستان در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار شد، ابراهیم قجر ملی‌پوش مازندرانی با درخشش خود موفق به کسب مدال ارزشمند طلا شد.

وی تصریح کرد: در وزن آزاد این دوره از مسابقات قجر ملی‌پوش مازندرانی با برتری مقابل تمامی حریفان خود به مقام قهرمانی دست یافت، پارک بیونگ مین از کره و باکسان گری گوری از بولیوی پس از قجر به ترتیب بر سکوی نایب قهرمانی و سومی این دوره از مسابقات ایستادند.

قدمی خاطر نشان کرد: در این مسابقات کوراش‌کاران ایرانی با کسب سه مدال طلا، سه نقره و پنج برنز پس از ازبکستان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی جهان شدند و ترکمنستان نیز در جایگاه سوم ایستاد.