هفته سوم ليگ دسته سوم/ دو برد ، دو تساوی و دو شکست حاصل تلاش مازنی ها

هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته سوم فوتبال كشور روز يكشنبه برگزار شد كه در اين روز شش نماينده استان مازندران در شهرهاي مختلف كشور به مصاف حريفانشان رفتند. به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته سوم فوتبال كشور روز يكشنبه برگزار شد كه در این روز شش نماینده از استان مازندران […]

7هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته سوم فوتبال كشور روز يكشنبه برگزار شد كه در اين روز شش نماينده استان مازندران در شهرهاي مختلف كشور به مصاف حريفانشان رفتند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفته سوم رقابت هاي ليگ دسته سوم فوتبال كشور روز يكشنبه برگزار شد كه در این روز شش نماینده از استان مازندران به دو برد ، دو تساوی و دو باخت دست یافتند .

در یکی از مهمترین دیدار ها در داربی مازندرانی این هفته تیم های مهیا محراب سوادکوه و عمران شهرداری ساری در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان محمدخانی موفق شدند حریف قدرتمند خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند .

نیمه اول این دیدار گلی در بر نداشت اما سوادکوهی ها در همان دقایق ابتدایی موفق شدند توسط رضا آقا براریان به گل دست یابند و تا آخر این دیدار این گل را حفظ کنند تا فاتح سه امتیاز این دیدار حساس شوند .

در دیگر دیدار ها تیم مقاومت نوین ساری در استادیوم ۱۵ هزار نفری شهدای ساری میزبان تیم غدیر همای قم بود که در پایان ساروی ها موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۲ حریف قمی خود را با شکست بدرقه کنند .

در این دیدار گل های ساروی ها توسط حامد اکبرپور ( ۲ گل ) – کمیل نوریان و نعیم معافی به ثمر رسید .

شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه میهمان تیم پرواز زنجان بود که در این دیدار شاگردان پور اسدالله در حالی که با یک گل از حریف خود پیش بودند در نهایت با تساوی یک – یک این دیدار را به پایان رساندند .

تک گل بابلسری ها در این دیدار توسط مجتبی گراییلی در دقیقه ۱۵ به ثمر رسیده شد .

تیم فوتبال استقلال قائمشهر هم در خانه میزبان تیم فوتبال شهرداری لاهیجان بود که این دیدار در پایان بدون گل به پایان رسید .

تیم بدشانس این هفته تیم استقلال میاندرود بود . شاگردان سید احمد رحیمی در حالی که با دو گل از تیم پیروزی گرمسار پیش بودند در لحظات پایانی این دیدار ، بازی برده را با باخت عوض کردند و در نهایت با نتیجه سه بر دو مغلوب میزبان خود شدند .

در این دیدار گل های تیم میاندرودی توسط علی فیروزیان و کیوان قاسمیان به ثمر رسیده شد .

هفته سوم – یکشنبه۱۷ آبان ۹۴

پیروزی گرمسار۳-۲ استقلال میاندرود-ساعت۱۴:۳۰ – ورزشگاه تختی گرمسار

گل : علی فیروزیان – کیوان قاسمیان


مقاومت نوین ساری ۴ – ۲ غدیر همای قم-ساعت۱۴:۳۰- ورزشگاه شهداء ساری

گل : حامد اکبرپور ( ۲ گل ) – کمیل نوریان – نعیم معافی


مهیا محراب سوادکوه ۱ – ۰ عمران شهرداری ساری -ساعت۱۴:۳۰-ورزشگاه وطنی قائمشهر

گل : رضا آقا براریان


استقلال قائمشهر ۰ – ۰ شهرداری لاهیجان – ساعت۱۴:۳۰-ورزشگاه شهداء بالا لموک قائمشهر

گل : –


پرواز زنجان ۱ – ۱ شهداء بابلسر – ساعت۱۴:۳۰ -ورزشگاه۱۵ خرداد زنجان

گل : مجتبی گراییلی ۱۵