سایت مازندلیگ در آستانه واگذاری قرار گرفت/ محمد نعمتی: با “ورزش جوان” به فعالیت خود ادامه خواهیم داد

مدیر مسئول سایت مازندلیگ از واگذاری این سایت و ادامه راه با سایتی جدید خبر داد. محمد نعمتی در گفتگویی اظهار داشت: طبق وعده ای که به کاربران این سایت داده بودیم قرار است برای همیشه با این سایت خداحافظی کنیم. نعمتی در ادامه افزود: توافقات اولیه با صاحبان جدید سایت صورت گرفته است و […]

مدیر مسئول سایت مازندلیگ از واگذاری این سایت و ادامه راه با سایتی جدید خبر داد.

محمد نعمتی در گفتگویی اظهار داشت: طبق وعده ای که به کاربران این سایت داده بودیم قرار است برای همیشه با این سایت خداحافظی کنیم.

نعمتی در ادامه افزود: توافقات اولیه با صاحبان جدید سایت صورت گرفته است و ان شااالله تا پایان هفته آینده مازندلیگ را به دوستان واگذار می کنیم.

وی خاطر نشان کرد: صاحبان جدید سایت از دوستان ورزشی نویس ما هستند و به ورزش مازندران اشراف کامل دارند. بدون شک با شناختی که بنده از این عزیزان دارم این تیم رسانه ای بسیار بهتر از بنده می توانند شما را از ورزش جامع و گسترده مازندران مطلع سازند.

مدیر مسئول مازندلیگ در ادامه افزود: امیدوارم این دوستان در کنار سایر سایت های خوب ورزش مازندران بتوانند رسالت خبری خود را به نحو احسنت انجام دهند.

محمد نعمتی با بیان اینکه پس از واگذاری سایت به صاحبان جدید هیچ مسئولیتی در این سایت نخواهم داشت، گفت: ان شاالله پس از این واگذاری نیز مسئولیت تمام اخبار منتشر شده در سایت بر عهده دوستان می باشد. ولی این عزیزان هر زمان به کمک بنده نیاز داشته باشند در خدمت شان هستم و همچنان مازندلیگ را از خودم می دانم.

نعمتی در ادامه افزود: از ماه ها پیش قرار بود همچین اتفاقی روی دهد ولی تأخیر در آماده شدن سایت جدید سبب تأخیر در واگذاری سایت شد.

وی خاطرنشان کرد: به حول و قوه الهی فعالیت مان را با سایت “ورزش جوان” که حوزه فعالیتش تمام رشته های کشور را در بر می گیرد ادامه خواهیم داد و بدون شک راهی بس دشوار و طاقت فرسا را در پیش خواهیم داشت.

مدیر مسئول سایت ورزش جوان در خصوص تلفظ صحیح این سایت نیز گفت: این سایت نه به صورت ورزشه جوان و نه ورزشو جوان خوانده می شود. بلکه بدون استفاده از هیچ صدائی پشت نام ورزش و طبق همان آدرسش تلفظ می شود.

محمد نعمتی تصریح کرد: طراحی سایت ورزش جوان هنوز به مرحله نهائی نرسیده است و یک سری مشکلات ریز و درشت فنی و راهبردی باقی مانده است که ان شاالله در کمتر از یک بیست روز دیگر به اتمام خواهد رسید.

مدیر مسئول مازندلیگ در پایان گفت: یک روز قبل از واگذاری رسمی سایت مازندلیگ طی یک پست حرف هایم را با کاربران عزیزی که شش سال بنده و این سایت را تحمل کردند خواهم زد و فعالیت مان را در سایت ورزش جوان آغاز می کنیم. ان شاالله زمان رونمائی رسمی از سایت جدید نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

برای دیدن سایت ورزش جوان روی آن کلیک کنید

www.varzeshjavan.com