نفجم برای کمیته های هیات فراخوان صادر کرد / درب هیات تکواندو به روی همه علاقمندان باز شد !

هیات تکواندو استان مازندران که چند وقتی است بعد از انتخابات، به فیض الله نفجم قهرمان این رشته ورزشی رسیده است، با ابتکاری جدید و جالب توجه، علاقمندان به این رشته ورزشی را برای مدیریت در این هیات ورزشی فراخواند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از انتخاب فیض الله نفجم بعنوان رئیس این هیات بزرگ ورزشی، تکواندو مازندران جان تازه ای گرفت و حالا بعد از گذشت دو سه هفته از شروع فعالیت نفجم، ایده ای جالب شرایط را برای حضور علاقمندان و تحصیل کرده های رشته تربیت بدنی و علاقمندان به تکواندو برای فعالیت در این هیات ورزشی فراهم کرد.

به پیشنهاد رئیس هیات تکواندو استان مازندران، علاقمندان به این رشته ورزشی که توانایی فعالیت در کمیته های ( کمیته آزمون، کمیته پزشکی ورزشی، کمیته فنی، کمیته اجرایی، کمیته پیشکسوتان، کمیته قضایی، کمیته تشریفات، کمیته تحقیقات و پژوهش، کمیته مربیان، کمیته همگانی، سازمان لیگ، کمیته استعدادیابی، کمیته مسابقات، کمیته امور شهرستان ها، کمیته داوران ) را دارند، می توانند با ارائه رزومه و برنامه های پیشنهادی به عنوان کاندیدای هر کمیته انتخاب شوند و از بین برنامه های ارسال شده قویترین رزومه که شرایط همکاری و ارتقا فنی کمیته مربوطه را دارد به عنوان مسئول آن بخش معرفی گردد.

این ایده جالب و فکر نوین که از سوی رئیس هیات تکواندو استان مازندران مطرح شده، شرایط را برای حضور ورزشکاران تحصیل کرده و دانش آموخته های مدیریت ورزشی و همچنین سایر افراد علاقمند فراهم می کند تا با حضور در هیات تکواندو به پیشرفت این رشته ورزشی کمک شود و هم از این طریق به امر شایسته سالاری توجه ویژه ای شده باشد.

علاقمندان می توانند به ۲ طریق ارسال برنامه به شماره تلگرام هیات استان ۰۹۰۲۳۲۲۱۸۶۴ و یا حضوری به دفتر هیات تکواندو مازندران واقع در خیابان فرهنگ، جنب اداره کل ورزش و جوانان مازندران، مراجعه نمایند.