جدال جذاب تفکرات دست نشان و کمالوند در بوشهر/ ببرهای مازندران در اندیشه صدر

عصر دوشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ شاگردان نادر دست نشان در دیدار یازدهم خود از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌ های کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهند بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر دوشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ شاگردان نادر دست نشان در دیدار یازدهم خود از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌ های کشور در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر میهمان تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهند بود.

رایکایی ها هرچند با وجود مصدومان زیادی که دارند کار بسیار دشواری را در مقابل تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهند داشت اما ریکاهای جوان بابلی همیشه نشان دادند که در موقعیت های دشوار نتایج بسیارمطلوبی را کسب می کنند.

نادر دست نشان سرمربی با تجربه تیم رایکا بابل که یازدهمین حضور خود را در قامت سرمربی بر روی نیمکت رایکا تجربه می‌کند پس از پیروزی خانگی در هفته گذشته مقابل تیم گل ریحان البرز،حالا با انگیزه های بالایی به بوشهر سفر خواهد کرد تا با پیروزی در مقابل تیم شاهین بوشهر در جمع مدعیان حضور یابد.

سال گذشته تیم شاهین شهرداری بوشهر با قرار گرفتن در رده ۱۶ جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور به دسته پایین تر سقوط کرد.

اما تیم شاهین حالا با هدایت فراز کمالوند با حفظ نیمی از بازیکنان فصل گذشته خود و اضافه شدن چند بازیکن با تجربه تیمی مدعی را روانه این فصل لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور کرد اما فراز کمالوند با ۲ شکست و ۳ تساوی در پنج بازی اخیرش نتایج ضعیفی را کسب کرد و با توجه به شکست هفته گذشته در مقابل تیم آرمان گهر در سیرجان حالا برای جبران نتایج ضعیف خود به مصاف تیم رایکا بابل خواهد رفت.

شاگردان کمالوند در تیم شاهین بوشهر ۶ گل زده و ۶ گل خورده دارند و در ۵ بازی آخرشان ۲شکست و۳ تساوی کسب کردند و رایکایی ها نیز با ۱۴ گل زده در ۱۰ بازی نشان دادند که در فاز هجومی نسبت به تیم شاهین بهتر کار کردند.

تیم رایکا بابل با کسب ۴ پیروزی، ۳ تساوی و ۳ شکست ۱۵ امتیازی است و در رده هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور قرار دارد و در آنسوی میدان نیز تیم شاهین شهرداری بوشهر با ۳پیروزی، ۴ تساوی و ۳شکست با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.