مندس: مورینیو چلسی را ترک نمی کند

ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوزه مورینیو هرگونه احتمال جدایی این مربی از چلسی را رد کرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، چلسی با مورینیو نتایج بسیار ضعیفی را بخصوص در لیگ برتر انگلیس کسب کرده و با قبول ۶ شکست در ۱۱ بازی، هم اکنون در رده ی ۱۵ جدول قرار دارد. با این حال […]

ژرژ مندس، مدیر برنامه های ژوزه مورینیو هرگونه احتمال جدایی این مربی از چلسی را رد کرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، چلسی با مورینیو نتایج بسیار ضعیفی را بخصوص در لیگ برتر انگلیس کسب کرده و با قبول ۶ شکست در ۱۱ بازی، هم اکنون در رده ی ۱۵ جدول قرار دارد. با این حال پس از پیروزی ۲-۱ شب گذشته این تیم برابر دیناموکیف در لیگ قهرمانان، اوضاع برای آبی های لندن اندکی بهتر شده است.

طی یک هفته گذشته، شایعات زیادی در مورد جدایی مورینیو از چلسی به گوش رسید اما مندس، مدیر برنامه های آقای خاص، در مصاحبه امروز خود با BBC، همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت:” در این زمینه، اخبار و شایعات زیادی وجود دارد ولی مورینیو بهترین مربی ای است که می تواند مشکلات فعلی چلسی را حل کند.
او می داند که برای خارج کردن چلسی از بحران چه کارهایی باید انجام دهد و نیازی نیست که چیزی را به کسی اثبات کند. مورینیو خیلی زود مشکلات این باشگاه را حل خواهد کرد و هیچ قصدی هم برای جدایی ندارد.”

 

منبع:ورزش۳