درصد پذیرش فوتبالی ها از کاندیدایی که برنامه های خود را اعلام کردند + گرافیک

بعد از صحبت های کاندیدا در طول هفته؛ با نظرسنجی صورت گرفته در بین اهالی فوتبال و برخی از اعضای مجمع، شانس انتخاب این عزیزان برای حضور در راس هیات فوتبال استان مازندران اعلام شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،بعد از صحبت های کاندیدا در طول هفته در گروه پویش تغییر و بعد از ارائه برنامه ها با نظرسنجی صورت گرفته در بین اهالی فوتبال و برخی از اعضای مجمع، شانس انتخاب این کاندیدا برای حضور در راس هیات فوتبال استان مازندران اعلام شد. در بین اهالی فوتبال، از ۷ کاندیدی که هفته گذشته، به معرفی خود و عملکرد خود پرداخته بودند به ترتیب، محمدی کیادهی، علیرضا هاشمی، مهدی احمدی، هادی کاشفی، علی احمدی، مجید پرسم و جمشید پازوکی در چایگاه اول تا هفتم قرار گرفتند.

این روزها فوتبالی ها در آستانه انتخابات بزرگ هیات فوتبال با راه اندازی پویش تغییر فضایی را برای ارائه برنامه های کاندیدا فراهم کردند و هر شب یک کاندید ایده ها و اهداف خود را برای اعضای مجمع ارائه می دهد و مناظره هایی نیز در بین کاندیدا و خانواده بزرگ فوتبال برگزار می گردد.

نکته مهم اینکه؛ این فقط یک نظرسنجی است و از تعداد محدودی از فوتبالی ها نظرخواهی شده است و نه تایید می شود و نه رد و رتبه بندی کاندیدا تا روز پایانی قطعا با فعالیت ها و ارائه برنامه ها و عملکردها تغییر خواهد کرد.

آخر هر هفته با نظرسنجی ما همراه باشید ..