تاباتا بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر در ماه گذشته شد+ عکس

کاپیتان تیم الریان قطر بار کنار گذاشتن ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا توانست جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر لیگ ستارگان را از آن خود کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ سازمان لیگ ستارگان قطر هر ماه جایزه‌ای را به بهترین بازیکن آن ماه در نظر می‌گیرد و این لیگ به خاطر حضور بازیکنان ایرانی از اهمیت […]

کاپیتان تیم الریان قطر بار کنار گذاشتن ژاوی کاپیتان سابق بارسلونا توانست جایزه بهترین بازیکن ماه اکتبر لیگ ستارگان را از آن خود کند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سازمان لیگ ستارگان قطر هر ماه جایزه‌ای را به بهترین بازیکن آن ماه در نظر می‌گیرد و این لیگ به خاطر حضور بازیکنان ایرانی از اهمیت بالایی برخودار است. اکنون بهترین بازیکن ماه اکتبر یعنی  مهر مشخص شده است که رودریگو تاباتا کاپیتان تیم الریان موفق به کسب این جایزه شد.

 

ماه گذشته ژاوی هرناندز کاپیتان سابق بارسلونا که عملکرد بسیار خوبی با تیم جدیدش السد داشت توانست این جایزه را از آن خود کند.

در ماه گذشته در لیگ ستارگان بازیکنان کشورمان عملکرد خوبی را به همراه تیم‌هایشان نداشتند فقط  مجتبی جباری به همراه تیمش الاهلی دو گل زده بود و یک پاس گل داده بود اما نتوانست این عنوان را از آن خود کند.

تاباتا با سه گل و سه پاس گل به عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته شناخته شد. تیم الریان اکنون با گذشت ۷ هفته از لیگ ستارگان بدون شکست با ۲۱ امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ی