کارکنان ورزش و جوانان مازندران روز بدون خودرو را به نامشان ثبت کردند

کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برای ایجاد روحیه تحرک بدنی طبق توافق با دانشگاه علوم پزشکی امروز را بدون خودرو سرکارشان حاضر شدند. به گزارش مازند اسپرت ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : برای ترویج طرح تحرک بدنی و سلامت جسمانی در جامعه، امروز تمام کارکنان […]

کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران برای ایجاد روحیه تحرک بدنی طبق توافق با دانشگاه علوم پزشکی امروز را بدون خودرو سرکارشان حاضر شدند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : برای ترویج طرح تحرک بدنی و سلامت جسمانی در جامعه، امروز تمام کارکنان این اداره کل بدون خودرو سرکارشان حاضر شدند.

محمد لطفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : کارکنان این اداره کل برای ترویج این طرح از در بین مردم میدان امام حسین (ع) ساری را تا محل اداره کل ورزش و جوانان در میدان فرهنگ را به صورت گروهی پیاده روی کردند.

وی اضافه کرد : براساس تفاهمنامه بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان مازندران، این طرح در آئین های مختلف از سوی کارکنان و رزشکاران ترویج می شود.

وی هدف اصلی از اجرای این طرح را ایجاد تحرک بدنی در شهروندان برای داشتن نیروی انسانی و جامعه سالم و کاهش آلایندگی صوتی و ترافیکی اعلام کرد.

براساس این گزارش تعدادی از ورزشکاران نامی مازندران، ساکن در شهر ساری نیز برای ترویج طرح تحرک بدنی برای رسیدن به جامعه سالم و روز بدون خودرو در این طرح شرکت کردند.

استان مازندران بیش از ۱۰۸ هزار و ۸۵۱ ورزشکار سازماندهی شده دارد که ۷۳ هزار و ۸۵۱ نفر مرد و ۳۴ هزار و ۹۰۵ نفر زن هستند.

در نیمه نخست سالجاری یک هزار و ۸۲ بار ورزشکاران ، مربیان و سرپرستان تیم های مختلف ورزشی مازندران به اردوی تیم ملی در رشته های مختلف دعوت شدند.