سرمربی تیم والیبال کاله مازندران: والیبالیست‌های کاله از آمادگی مطلوب برخوردارند

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: والیبالیست‌های کاله از آمادگی مطلوب برخوردارند و هر بازی در لیگ برتر سنگین و حساس است. به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل از دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران و آرمان ورزشی اردکان  اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر والیبال از حساسیت و […]

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: والیبالیست‌های کاله از آمادگی مطلوب برخوردارند و هر بازی در لیگ برتر سنگین و حساس است.

خبرگزاری فارس: والیبالیست‌های کاله از آمادگی مطلوب برخوردارند

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی قبل از دیدار هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور بین کاله مازندران و آرمان ورزشی اردکان  اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر والیبال از حساسیت و ویژگی خاصی برخوردار است و نمی‌توان به هیچ وجه تیمی را ضعیف فرض کرد.

وی افزود: بازیکنان تیم والیبال کاله مازندران شرایط مطلوبی دارند و از لحاظ جسمانی و روحی آماده برای رویارویی با آرمان ورزشی اردکان هستند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: با توجه به اینکه در بازی گذشته توانستیم در خانه با سه امتیاز و نتیجه سه بر صفر از سد هرمزگان بگذریم تاثیر خوبی در روحیه شاگردانم شاهد هستم ولی بلافاصله بعد این دیدار بدون ریکاوری جلسات تمرین را پیگیری کردیم تا برای بازی مقابل اردکان آماده شویم.

این مربی با اعلام اینکه برای کسب امتیاز لازم مقابل اردکان وارد این شهر شدیم و نمی‌خواهیم دست خالی راهی مازندران شویم، تصریح کرد: کاله مازندران در بالای جدول جایگاه خوبی دارد و این مهم باعث نمی‌شود تا تیمی را دست‌کم بگیریم.

عطایی بیان کرد: تمام توان خود را در زمین به کار می‌بندیم هر چند اطلاعات آنالیز نماینده یزد استخراج شده و نقاط ضعف و قوت به بازیکنان گوش‌زد شد.

وی گفت: امیدواریم با نمایش توانمندی‌های خود بتوانیم سربلند از زمین خارج شویم و وضعیت خود در بالای جدول لیگ برتر را ارتقا ببخشیم.