بیانیه مشترک اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکار استان مازندران به مناسبت ۱۳ آبان

۱۳ آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.     مازند اسپرت : انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد. نظام اسلامی ایران امروز در […]

۱۳ آبان نقطه پیوند برگ‌های زرینی از تاریخ آزادگی ملت بزرگ ایران است.

 
 

مازند اسپرت : انقلاب اسلامی ایران را می توان به جرات تجلی تمام نمای استکبار ستیزی و آزادی خواهی به معنای نفوذ در رفتار ملت ها وکشور های دنیا بدون تهدید وارعاب به شمار آورد.


نظام اسلامی ایران امروز در عرصه بین الملل در تمامی کرسی های مطالبه گری وعدالتخواهی همصدا با سایر ملل مسلمان وآزادیخواه اعلام کرده که نظام کفر به پایان راه خود رسیده وخیلی نزدیک است که شاهد فروپاشی واضمحلال آن باشیم.

۱۳ آبان هر سال یاد آور طنین فریادهای آزادی خواهی وعدالت گستری بت شکن عصر، حضرت امام خمینی(ره)، علیه سلطه جهانخواران و روز تبعید معظم له از شهر قم در سال ۱۳۴۳ و معطر به بوی شهادت جوانان پاک طینتی است که در مقابل دانشگاه تهران به دست رژیم منحوس پهلوی مظلومانه به خاک و خون کشیده شدند.

امسال تقارن سیزده آبان با ماه محرم، این پیام را به ملت شریف و آزادیخواه ایران اسلامی می دهد که اصرار بر راه امام حسین(ع) یعنی مبارزه و ایستادگی در مقابل زور گویان و مستکبران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه موجب عزت و سربلندی وعظمت در میان ملتهای مسلمان جهان گردیده است.

پيام ۱۳ آبان ماه حفظ وحدت ملي، استقامت، پايداري و مقاومت در برابر توطئه‌هاي استكبار جهاني به سردمداري آمريكا، با الهام از آموزه‌هاي ارزشمند حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري (مدظله العالي) است.

امروز، دستاوردهای عظم ملت بزرگ ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف دستیابی به علوم فرانوین و فناوری‌های روز دنیا مرهون مجاهدت‌ها و حاصل حرکت در مسیر صحیح استقلال‌طلبی و استکبارستیزی مردم و جوانان غیور این مرز و بوم است. رسیدن زود هنگام ایران به افق سند چشم‌انداز ۱۴۰۴ بهره‌گیری از مفاهیم و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی(ره) و یوم‌الله سیزدهم آبان است و سیزدهم آبان و بهره‌مندی از پیام‌های آن نیز، رمز ماندگار موفقیت و پایداری ملت بزرگ ایران اسلامی در برابر زیاده‌خواهی غرب و استکبار جهانی است.

اداره کل ورزش و جوانان  و سازمان بسیج ورزشکار استان مازندران در پایان این بیانیه با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت سوگوار و عزادار ایران بویژه نسل جوان  و  ورزشکاران افتخار آفرین استان مازندران  برای حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می نماید و بار دیگر با آرمانهای امام و شهدا بیعت می نماید و با حفظ روحیه استکبار ستیزی و استقلال طلبی تا تحقق حکومت عدالت جهانی حضرت مهدی(عج) به مبارزه فرهنگی همه جانبه با ظلم و استکبار در سراسر دنیا ادامه خواهد داد .

سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران