نفرات برتر اولین دوره مسابقات دوگانه معرفی شدند + عکس

اولین دوره مسابقات دوگانه زمینی آقایان به میزبانی هیات ورزش سه گانه شهرستان ساری بمناسبت هفته تربیت بدنی در دو رده بزرگسالان و جوانان برگزار و در پایان نفرات اول تا سوم مشخص گردید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،ورزش سه گانه یکی از ورزش هایی است که این روزها به صورت فعال در مرکز استان مشغول به فعالیت است و با برنامه ریزی های دقیق و حساب شده در دوران کرونایی حسابی درخشیده است.

سید امیرحجازی رئیس جوان هیات سه گانه مرکز استان مازندران که این روزها به سازندگی و عملگرایی ورزشی بدل شده، در حاشیه برگزاری این رقابت ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  اولین دوره مسابقات دوگانه زمینی آقایان به میزبانی هیات ورزش سه گانه شهرستان ساری بمناسبت هفته تربیت بدنی در دو رده بزرگسالان و جوانان برگزار و در پایان نفرات اول تا سوم مشخص گردید.

حجازی ادامه داد: این مسابقات با حضور بیش از ۲۰ شرکت کننده در پلاژ ارتش شهید صیاد شیرازی خزر آباد ساری برگزار شد.

مسئول هیات سه گانه مرکز استان مازندران در خصوص نفرات برتر گفت : در پایان این رقابت ها علیرضا رمضانی از ساری قهرمان شد و سید مهدی آل احمد از ساری نایب قهرمان و مهدی رستمی از ساری سوم شد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد : تمام هدف ما در هیات سه گانه در این شرایط کرونایی حفظ آمادگی ورزشکاران است و با برگزاری دوره های آنلاین اتحاد و همدلی را ایجاد کرده ایم و برنامه ها و طرح های جذابی هم تدوین کرده ایم که در ادامه این برنامه ها را اجرایی خواهیم کرد.