تورس: رفتار بازیکنان بارسلونا خجالت آور بود

مدیرعامل باشگاه ختافه گفت: رفتار بازیکنان بارسلونا خجالت آور بود و پای شکایتم هستم تا به نتیجه برسد. به گزارش مازند اسپرت ؛ آنخل تورس مدیرعامل باشگاه ختافه مادرید نسبت به شیطنت چند بازیکن بارسلونا به بهانه جشن هالووین به شدت واکنش نشان داده و اعتراض کرده است، ختافه از بازیکنان بارسلونا به فدراسیون فوتبال […]

مدیرعامل باشگاه ختافه گفت: رفتار بازیکنان بارسلونا خجالت آور بود و پای شکایتم هستم تا به نتیجه برسد.

خبرگزاری فارس: تورس: رفتار بازیکنان بارسلونا خجالت آور بود

به گزارش مازند اسپرت ؛ آنخل تورس مدیرعامل باشگاه ختافه مادرید نسبت به شیطنت چند بازیکن بارسلونا به بهانه جشن هالووین به شدت واکنش نشان داده و اعتراض کرده است، ختافه از بازیکنان بارسلونا به فدراسیون فوتبال اسپانیا شکایت کرده و معتقد است که باید با این بازیکنان برخورد جدی شود.

تورس اعلام کرد: در دوربین‌های استادیوم همه چیز مشخص است، این حرف که ورود بازیکنان به کنفرانس خبری تصادفی بوده مضحک است، اینجا که وسط خیابان نیست، همه چیز نظم دارد و در فیلم ضبط شده هم مشخص است که دو بار به این بازیکنان تذکر داده می‌شود که وارد اتاق کنفرانس نشوند اما آنها توجهی به این موضوع ندارند. اگر دوست داشتند شوخی کنند و جشن بگیرند می‌توانستند در کنفرانس خبری انریکه وارد سالن بشوند و به مربی خودشان توهین کنند نه این که سخنان کاپیتان و مربی ما را قطع کرده و جو سالم را خراب کنند.

تورس ادامه داد: اگر من ساکت بنشینم، هواداران ختافه سکوت نخواهند کرد، هر چیزی در جای خودش محترم است، اینها که کودک نیستند، باشگاه بارسلونا به خاطر این توهین حتی عذرخواهی هم نکرده است و اکنون دیگر دیر شده و من با تمام توانم در شکایت از بارسلونا فعال خواهم بود. راکیتیچ، پیکه، آلبا، سوارس و بارترا بازیکنان خاطی هستند که باید از بازی‌های بعدی تیم خود محروم شوند.