گروکشی در هیئت ورزشی مرکز استان / رئیس اسبق قصد دل‌کندن ندارد !

هیئت فوق که هیئت تیراندازی مرکز استان است بعد از گذشت چندین ماه همچنان بلاتکلیف است و باید جهت رفع این مشکل، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اداره ورزش ساری به صورت جدی ورود کنند تا این هیئت از بلاتکلیفی رها شود‌.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،شنیده شده در یکی از هیئت‌های ورزشی استان مازندران تغییر و تحولاتی صورت گرفته و رئیس تازه انتخاب شده، مدیران مورد اعتماد خودش را بر سر کار آورده . اما انگار این موضوع برای روسای اسبق قابل باور نیست و روسای قدیمی قصد ترک پست را ندارند.

اینطور که پیداست؛ با نامه‌نگاری های فراوان هم کار پیش نرفت و این رئیس قبلی قصد تحویل اسناد و مدارک و سایر اموال را به رئیس جدید ندارد.

گویا زور این عزیز از رئیس اداره ورزش و رئیس هیئت استان بیشتر است و رئیس اسبق قصد ندارد سکان هیئت را به سکاندار جدید تحویل دهد.

اینطور که پیداست، رئیس اسبق اسناد و مدارک و اموال هیئت را بعنوان گرو نزد خودش نگه داشته و قرار نیست به تیم جدید تحویل دهد.

هیئت فوق که هیئت تیراندازی مرکز استان است بعد از گذشت چندین ماه همچنان بلاتکلیف است و باید جهت رفع این مشکل، اداره کل ورزش و جوانان مازندران و اداره ورزش ساری به صورت جدی ورود کنند تا این هیئت از بلاتکلیفی رها شود‌.

داستان هیأت تیراندازی شهرستان ساری، انگار تبدیل شده به ماجرای لج و لجبازی عده‌ای که اگرچه در فضای مجازی خودشان را دلسوز این رشته ورزشی می‌دانند اما در واقع و باتوجه به رفتارشان در این مدتی که مسوولیت این هیأت به شخص دیگری محول شده، این‌گونه نیستند.

«حمید بخشی»؛ رییس هیأت تیراندازی استان مازندران، چند ماه پیش، حکم ریاست هیأت تیراندازی شهرستان ساری را برای «مصطفی نیک‌نقش» صادر کرد که طبیعتا باعث می‌شد تا «ساعی» رییس سابق این هیأت، دیگر مسوولیتی نداشته باشد.
به طور طبیعی، تقریبا هر مدیر و رییسی از اینکه جایش را به فرد دیگری بدهد، خیلی راضی و خشنود نخواهد بود اما هر انتصابی، حتما دلایلی دارد که می‌شود در زمان و مکان مناسب به آنها پرداخت.
درباره هیأت تیراندازی شهرستان ساری اما یک نکته جالب و البته تاسف‌برانگیز وجود دارد؛ چند ماهی از حضور نیک‌نقش به‌عنوان رییس جدید این هیأت گذشته اما رییس قبلی هنوز مدارک و اسناد و لوازم مرتبط و سالن و… را به رییس جدید تحویل نداده است.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد که در این مدت، رییس هیأت تیراندازی ساری چندین بار به صورت مکتوب و با نامه‌نگاری اداری مراتب را برای استحضار به اطلاع رییس ورزش و جوانان شهرستان ساری رسانده و ایشان هم به شکل رسمی چندین نامه‌‌ خطاب به رییس پیشین تیراندازی ساری ارسال کرده (تصویر نامه‌ها هم موجود است که در دل همین متن منتشر شده) اما همچنان انگار نه انگار!
به نظر می‌رسد رییس سابق هیأت تیراندازی شهرستان ساری، بیشتر وقت خود را صرف هدایت جریان‌های تخریب رسانه‌ای در فضای مجازی علیه رییس فعلی این هیأت می‌کند که سعی دارند انتصاب او را زیر سوال ببرند، وگرنه واقعا عجیب است که شخصی که مدتی مسوولیت تیراندازی ساری را به عهده داشته و طبق شواهد، اتفاق خاصی را هم در زمان مدیریتش برای پیشرفت این رشته ورزشی رقم نزده (به‌خصوص در بخش اهداف پروازی)، از تحویل قانونی مدارک و اسناد و… هیأت به رییس جدید سر باز می‌زند اما در فضای مجازی سعی می‌کند با مظلوم‌نمایی و انداختن توپ به زمین دیگران، خودش را دلسوز این رشته ورزشی نشان بدهد!
اینکه «مصطفی نیک‌نقش» امروز رییس هیأت تیراندازی شهرستان ساری است، به تدبیر مرجع و مسوولی بالاتر انجام شده که حتما چنین صلاح دیده و اینکه رییس سابق تیراندازی شهرستان ساری (آقای ساعی) چنین رفتار غیرمسوولانه‌ای را در پیش گرفته، اتفاقا ثابت می‌کند که این تغییر می‌تواند باعث اتفاقات بهتری برای این رشته پرطرفدار و مدال‌آور در مرکز استان مازندران باشد.