طرح جوان موثر مازنی بزودی اجرایی می شود

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان در برنامه تلویزیونی زنده بهار جان ها شبکه تبرستان از جوانان حاضر در میدان مقابله با کرونا تقدیر کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، محمدرضا ییلاقی اشرفی به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و آغاز هفته جوان، میهمان برنامه زنده تلویزیونی بهار جان ها در شبکه تبرستان بود.

وی با تشریح وظایف و فعالیت های معاونت فرهنگی و جوانان گفت: یکی از طرح های محوری ما در معاونت جوانان، معرفی جوان موثر مازنی بود که متاسفانه در سایه بحران کرونا قرار گرفت ولی در اسرع وقت این برنامه با مشارکت مردم به سرانجام خواهد رسید.

وی در ادامه با تقدیر از جان فشانی جوانان عرصه بهداشت و درمان برای مقابله با کرونا گفت : باید از نقش این عزیزان که امروز در جبهه مقابله با شیوع این ویروس منحوس هستند سپاسگذار باشیم که اینگونه فداکاری می کنند.

ییلاقی اشرفی افزود؛ در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شد، حمایت از ایده ها و طرح های جوانان با ارائه تسهیلات مناسب در دستور کار خواهد بود.

لازم به ذکر است، دکتر تندگویان معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، نیز بصورت تلفنی میهمان این برنامه بودند که با تقدیر از جایگاه ویژه جوانان مازندران در رویدادهای مختلف گفت: باید جوانان ما کار تشکلی و ngo را یاد بگیرند تا دولت بتواند حمایت های بهتری از جوانان داشته باشد.

وی فعالیت های جوانان مازندران را امید آفرین خواند و افزود؛ هدایت جوانان برای فعالیت مدنی در دستور کار است که می تواند جایگاه جوانان را در جامعه ارتقا بخشد.