نسخه چاپيارسال به دوستان سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران: همدلی بسکتبالیست‌های کاله عامل پیروزی است

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: همدلی بسکتبالیست‌های کاله عامل پیروزی است و می‌خواهیم روز به روز بهتر شویم. به گزارش مازند اسپرت ؛ سید صابر موسوی پس از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو يي در این شهرستان، اظهار کرد: توانستیم با پیروزی در این دیدار پس از دو […]

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: همدلی بسکتبالیست‌های کاله عامل پیروزی است و می‌خواهیم روز به روز بهتر شویم.

خبرگزاری فارس: همدلی بسکتبالیست‌های کاله عامل پیروزی است

به گزارش مازند اسپرت ؛ سید صابر موسوی پس از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو يي در این شهرستان، اظهار کرد: توانستیم با پیروزی در این دیدار پس از دو هفته به دو پیروزی شیرین دست پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه بازی زیبایی را در هر دو تیم از خود در زمین به نمایش درآوردند، افزود: بازی دارای دو فاز متفاوت بود که در کوارتر نخست با حملات متعدد توانستیم گوی سبقت را از حریف بگیریم البته در کوارترهای بعدی هم کاله مازندران بهتر از حریف ظاهر شد و توانست در پایان به امتیاز لازم دست پیدا کرده و پیروزی شیرین خانگی را از آن خود کند.

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران با اعلام اینکه از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم، ادامه داد: شاگردانم دستورات کادر فنی را در زمین اجرایی کردند و در حد انتظار ظاهر شدند.

وی با اشاره به اینکه تمرکزمان را چند دقیقه در اواسط کوارتر دوم از دست دادیم ولی با تدابیر لازم دوباره به بازی بازگشتیم، خاطرنشان کرد: در کوارتر چهارم با مدیریت بازی و زمان اختلاف را بالا برده و به نتیجه مطلوب دست پیدا کردیم.

موسوی مهم‌ترین عامل پیروزی کاله مازندران در دو دیدار گذشته را همدلی بازیکنان دانست و گفت: می‌خواهیم با همدلی و اتحاد بیشتر در بازی‌های آینده مقابل حریفان خوب ظاهر شویم.