عملکرد تیم‌ها در لیگ دسته یک بسکتبال نشان از تلاش در رده‌های پایه دارد

ناظر فدراسیون بسکتبال گفت: عملکرد تیم‌هایی با بازیکنان جوان در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور نشان از تلاش مسئولان در رده‌های پایه این رشته ورزشی دارد. به گزارش مازند اسپرت ؛ «ورژ آبکاریان» پس از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگويي در این شهرستان، اظهار کرد: در این هفته […]

ناظر فدراسیون بسکتبال گفت: عملکرد تیم‌هایی با بازیکنان جوان در لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور نشان از تلاش مسئولان در رده‌های پایه این رشته ورزشی دارد.

خبرگزاری فارس: عملکرد تیم‌ها در لیگ دسته یک بسکتبال نشان از تلاش در رده‌های پایه دارد

به گزارش مازند اسپرت ؛ «ورژ آبکاریان» پس از دیدار هفته دوم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگويي در این شهرستان، اظهار کرد: در این هفته دو تیم کاله مازندران و هیئت بسکتبال قم رویارویی مطلوبی داشتند.

وی با اعلام اینکه دو تیم در زمین عملکرد مناسبی را به نمایش گذاشتند، افزود: به عملکرد دو تیم در آمل نمره قبولی دادم.

ناظر فدراسیون بسکتبال با اشاره به اینکه بسکتبال ورزش پرطرفدار و تماشاگرپسندی است که در آن ۱۰ بازیکن در فضایی محدود با یکدیگر رقابت کرده و در حال حرکت هستند، تصریح کرد: در این بین ممکن است برخوردهای فیزیکی بین بازیکنان اتفاق بیفتد که امری طبیعی و اجتناب‌ناپذیر است.

این مسئول با تاکید بر اینکه بازی زیبایی را در آمل بین دو تیم کاله مازندران و نماینده قم شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: دو تیم از نفرات جوان، جویای نام و توانمند بهره بردند و در سطح لیگ دسته یک بسکتبال بازی زیبا و باکیفیت را شاهد بودیم که این مهم نشان می‌دهد که تیم‌ها از رده پایه در حال تلاش هستند.

آبکاریان در پایان گفت: در این دیدار بازیکنان رقابت تنگاتنگی داشتند و بازی بدون تنش را شاهد بودیم که برخی برخوردها در آن طبیعی است.